[Info] Tattoo's 13

Moderators: Shanna, Dani, EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar

Caitlin_K

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 15:09

Ah dan plak ik er vannacht even een folie-tje op!

Ik ben niet eigenwijs... Mijn manier is gewoon beter.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 15:14

sanso schreef:
Iemand een tattoo op een vinger hier eigenlijk? Twijfel daar al een hele poos over maar ben bang dat het op een bepaald moment niet meer te redden is met touch ups

Mijn beide handen zijn getatoeëerd incl mijn vingers.

Moet zeggen dat vingers wel een dingetje zijn kwa genezing. Maar daar word je al voor gewaarschuwd door de tattoeerder als het goed is
Je zit namelijk overal in en aan met je handen en het slijt dus heel snel.
Mijn vinger tattoos zijn uiteindelijk 3x over gezet. Dus steeds opnieuw inkleuren en hier en daar lijntjes en nog vervaagd het met de jaren..

De bovenzijde van mijn beide handen genazen een stuk makkelijker.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 15:29

Ik heb minstens 4 jaar geleden (als het niet al langer is) een tattoo met fijne lijntjes op mijn vinger laten zetten en die is nog steeds net zo mooi als toen hij net gezet was.

/)./)
(' ; ')
(") (") Dag lieve mam, ik zal je nooit vergeten.......25-10-2010

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 15:33

Ik slaap eerste 2 nachten ook met folie ivm het vele inkt wat er uit komt. Daarna nooit gehad dat ie blijft plakken.

[o]Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
[EJL-ITP] Op naar 2019 met mn vriendje Woldhoeves Jolly Joker.
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 17:00

Donderdag mag ik weer voor een klein plakplaatje. Ook aan het inplannen bij een ander voor een mini en een halve arm. Yay!

En toen pakte god de beste paarden bij de puntjes van de oren vast en doopte hij ze in gouden verf. En zo werd het fjordenpaard geboren :D

Gillbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 17:19

Willl65 schreef:
Gillbo schreef:
Waarom eigenlijk niet Eigen ontwerp van de artiest, andere plek.
Je ziet zoveel dezelfde tattoo's nu, denk bij aan Blackbear, helemaal dezelfde stijl

Mijn tatoeëring is ontworpen aan de hand van mijn verhaal en daar heb ik 250 euro voor betaald. Echt niet dat ik die tattoo terug ga zisn op iemand anders zijn lichaam. Dat zou mijn artist in ieder geval NIET doen.
Het is niet voor niets een speciaal ontwerp

Maar dat bedoel ik met de bloemen van blackbear, die zijn allemaal net iets anders maar zeer veel gelijkenissen, Als je op zijn insta kijkt zie je die stijl veel meer en ook al veel eerder. Dus volledig uniek is de tattoo niet.
Ik snap dat het een beetje vervelend is als je echt iets unieks hebt maar dit is wel een ontwerp gebaseerd op eerdere ontwerpen van de artiest. Zie bijv de sleeve van Koward Komproe, zelfde stijl.
En zo ontevreden zal de vriend niet zijn want hij gaat wel naar de volgende afspraak bij dezelfde artiest

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 17:30

Volgens mij zeg ik ook nergens dat die vriend ontevreden is? Ik geloof alleen niet dat hij er heel blij mee is dat dit nu ka gebeurd. Maar goed, die afspraak stond natuurlijk al lang gepland en deze post is pas 2 dagen oid geleden online gekomen.

Jackytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 19:13

Ik heb eigenlijk nooit last gehad van plakkende tattoos? :? Ik bloed over het algemeen wel niet veel en heb enkel blackwork dus misschien ligt het daaraan.

Ik dacht ook altijd dat folie er niet al te lang mocht op blijven zitten, aangezien er mij altijd aangeraden werd om 2 uur na het zetten het eraf te halen. Daarbij lijkt me dat toch ook wel broeien, onder dat plastic. Liever een proper, luchtig kledingsstuk erover. Tenzij je echt risico loopt op viezigheid (denk maar bij de paarden ofzo).

~ Gypsy gold doesn't chink or glitter, it gleams in the sun and neighs in the dark. Love my Tinkers
INKY • ORIS •ACKY •OHRA

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 19:18

justdiesel schreef:
Ik heb minstens 4 jaar geleden (als het niet al langer is) een tattoo met fijne lijntjes op mijn vinger laten zetten en die is nog steeds net zo mooi als toen hij net gezet was.

Ligt er aan op welke vinger dat ze vervagen. Bij mij is het mijn linker wijsvinger die het meest vervaagt. Ik ben ook links. De rest vd vingers blijven na 3x mooi. Ik heb de text Love en Hate op mijn vingers in fijne lijn met kleuren die overlopen in elkaar. Zwart met groen/turquoise

Zo zie je ook wel tattoos aan de binnen of buitenzijde van een vinger.(bijv snorretje) Deze zijn over het algemeen het snelst vervaagt. Net als de binnen of buitenkant van een voet.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 14:31

Jackytje schreef:
Ik heb eigenlijk nooit last gehad van plakkende tattoos? :? Ik bloed over het algemeen wel niet veel en heb enkel blackwork dus misschien ligt het daaraan.

Ik dacht ook altijd dat folie er niet al te lang mocht op blijven zitten, aangezien er mij altijd aangeraden werd om 2 uur na het zetten het eraf te halen. Daarbij lijkt me dat toch ook wel broeien, onder dat plastic. Liever een proper, luchtig kledingsstuk erover. Tenzij je echt risico loopt op viezigheid (denk maar bij de paarden ofzo).

Nou ik krijg van een zeer gerespecteerde tattoo artist gewoon mee dat het max 8 uur na zetten eraf moet voor schoonmaak en daarna de komende 3 dagen herhalen dus in de ochtend wassen en half uur luchten , folie erop en avond herhalen. Ik heb enorm grote tattoos van hem en nog nooit ook maar 1 korstje gehad. Zijn geen kleur tattoos dat wel.
Folie kan gewoon in de nacht gedragen worden.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 16:01

Zijn er hier mensen met een tattoo van een flamingo?

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 16:06

WinSel schreef:

Op de vorige pagina staat er eentje :D

Go and hug a tree, or a cactus *D

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 16:06

Een paar berichten terug staat er een :)

[o]

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 18:27

Och stom, die heb ik ook wel gezien :+

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 22:36

Ik heb er ook 1! Even zoeken op mijn naam en je vindt hem!

Edit; ik zie dat die in een ouder topic staat. Dit is hem:

Afbeelding

Max, Ufana, Yellow <3
Max: B+11 L1+10 L2+12 M1+0

gribaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 09:46

Ik heb ook 3 dagen een folie geplakt over mijn tattoo heen, eerst ingesmeerd toen folie.
Hij heeft trouwens nooit gelekt of korstjes oid.

mnka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 12:05

WinSel schreef:

Een tattoo artiest die ik een al een tijdje volg, plaatst net deze tattoo.

Vond ‘m heel erg leuk

Afbeelding

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 12:33

Zijn er onder jullie mensen die ervaringen hebben met Nikita Beaux Ink? Ik wil graag een bloementattoo in een vergelijkbare stijl als Hanne van Blackbear en ben een beetje onderzoek aan het doen naar artiesten.

For the past belongs to both its own time and to the future it creates.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 12:50

Alleen van instagram. Maar haar werk ziet er goed uit!

Ze doet de 27e haar boekingen open voor 3 uur dus als je graag bij haar wilt zijn moet je snel zijn. Ze zijn niet vaak open namelijk := Ik heb ook mn wekker er voor gezet. :’)

Peony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 13:02

Peperkroket schreef:
Zijn er onder jullie mensen die ervaringen hebben met Nikita Beaux Ink? Ik wil graag een bloementattoo in een vergelijkbare stijl als Hanne van Blackbear en ben een beetje onderzoek aan het doen naar artiesten.

Kijk eens naar Melanie bij Aziink. Mellyymae op Instagram.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 15:00

Fair schreef:
Alleen van instagram. Maar haar werk ziet er goed uit!

Ze doet de 27e haar boekingen open voor 3 uur dus als je graag bij haar wilt zijn moet je snel zijn. Ze zijn niet vaak open namelijk := Ik heb ook mn wekker er voor gezet. :’)

Haha ja thanks voor de tip, ik zag het! Ik ga het ook in m'n agenda zetten. Is het dan wie het eerst komt wie het eerst maalt, of kijkt ze dan wat zij het leukst vindt om te doen, weet jij dat?

For the past belongs to both its own time and to the future it creates.

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 17:44

Hier wordt een vreugde dansje gedaan: 13 oktober afspraak bij Alex Cfourpo in Stockholm voor een schouder/arm stuk.

*\o/*

Leuk een city trip te combineren met een tattoo!

Begin met het nodige, doe daarna het mogelijke (Franciscus van Assisi, 1181-1226)

https://www.instagram.com/pluche_pluus/ Volg mijn instagram voor plaatjes van mijn ragdoll, maine coon en drumhorse.

karin30

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 17:52

Ik mag woensdag weer dit keer voor een armbandje met de letter s geschreven in de handschrift van mn oma.

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 06:41

Ik volg al een hele tijd maar post nooit iets omdat ik nog geen tattoo heb.

Maarrrr vanmiddag is het zo ver! Mijn eerste (kleine) tattoo *\o/*
Ik laat hem zetten bij insight in sint willebrord

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 07:09

Iemand die een goede in teksten kent in Brabant?

En toen pakte god de beste paarden bij de puntjes van de oren vast en doopte hij ze in gouden verf. En zo werd het fjordenpaard geboren :D