[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

cursebreaker

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 15:55

Ik vind het wel echt een toffe kleur moet ik zeggen haha!

“Have you ever asked yourself, do monsters make war, or does war make monsters?” - Laini Taylor

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 17:29

Ik was gewoon lekker in eerste instantie naar de kapper gegaan :=

Je hebt je haar onnodig extra beschadigd én niet de kleur die je wilt. Zou het voorlopig lekker met rust laten.

Joe!

Shanna
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:05

Ik ben roze!!! :D

Toch maar naar de kapper gegaan, moest sowieso voor model knippen en bijpunten, blondeerschade viel alles mee! Er hoefde maar 1,5/ 2 cm af wat normaal ook zo is, en ook de kwaliteit van het blonderen en de overgang naar donker viel de kapper alles mee! Ze hebben er dus enkel roze in gezet, en bijgeknipt. De aanzet hebben ze niet eens bijgewerkt dat vonden ze niet nodig. :)

Ik ben blij, en benieuwd hoe (snel) het uitvaagt! <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:07

Het staat je heel mooi!

Shanna
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:13

Thanks! <3

Nog even een before/ after complicatie! :D

Afbeelding

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:17

Dat staat je waanzinnig Shanna!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:54

Ha dat heb ik ook gehad! :D Misschien nog wel feller.
Probeer het zo min mogelijk te wassen want het is echt na 2 keer wassen al super vaag.. En na het wassen direct drogen of handdoek er omheen, je drupt namelijk overal roze. :P

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:56

Het ziet er supergaaf uit! <3

“Have you ever asked yourself, do monsters make war, or does war make monsters?” - Laini Taylor

Shanna
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:59

Ik ben inderdaad blij dat het niet regent, denk dat ik dan ook lek.. :+

Maar ik vind het wel echt een onwijs mooie (en op dit moment inderdaad felle) kleur, ben benieuwd hoe hij vervaagt! De kapster vertelde dat zij zelf op een gegeven moment bij het vervagen ging wassen met zilvershampoo, dat dat ook een mooi effect gaf.

gribaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 13:02

Heel tof Shanna! :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 14:04

Heel vet, Shanna! Staat je leuk! Al was ik in jouw plaats in eerste instantie meteen naar de kapper gegaan, had je tijd en moeite gespaard :)

“Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Shanna
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 14:15

Nou, dan was ik enkel voor het blonderen al heel wat uurtjes bij de kapper extra kwijt geweest en ook heel wat meer geld.. En die tijd heb ik niet, thuis heb ik meer tijd haha.. En gelukkig ben ik niet zo ijdel dus dat ik nu kanarie-geel heb rondgelopen maakt me ook niet zo heel erg uit..
Ik moet zeggen dat de kwaliteit van mn haar na het blonderen en het blonderen zelf me echt heel erg mee is gevallen! De vorige keer was 3 jaar geleden, dat was inmiddels allemaal uitgegroeid en afgeknipt, dus ik kan er weer een flinke tijd tegenaan. Blonderen ga ik de volgende keer (zal over 2/ 3 jaar weer nodig zijn schat ik zo in) dus ook weer thuis doen, dat is me niks tegen gevallen!
Mijn buurvrouw is ook kapper en die bood spontaan aan mn haar een soort van sealing te geven zodat de kleur langer behouden blijft. Dus daar ga ik zometeen heen. Ik ben benieuwd!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 15:21

Shanna schreef:
Thanks! <3

Nog even een before/ after complicatie! :D

[ [url=m/EzbYWR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Girl <3 zo gaaf!

Shanna
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 21:18

Bedankt voor de leuke reactie’s allemaal! :D
Inmiddels hebben meerderen het ook in het echt gezien en de reacties zijn echt love it or hate it haha! Mijn vader en schoonouders vinden het helemaal niks, mn moeder vind het geweldig, ik vind het ook super tof, mn vriend weet nog zo net niet wat hij er van moet vinden haha..

De paarden zal het een worst wezen die reageren er niks op, maar als dezelfde kleur als mijn haar ergens op de grond of muur geschilderd is of als er plots een roze pruik ergens ligt dan is het wel super gevaarlijk natuurlijk..! _O-

Inmiddels de seal-behandeling gehad en hij is nu nog mooier roze! <3

Afbeelding

Shanna
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 13:02

Mijn blijdschap was van korte duur.. -O-

Net zwaar teleurgesteld terug naar de kapper geweest (er staat kleurgarantie op hun site, ook op hun roze kapsels op social media geven ze aan kleurgarantie te hebben) omdat het na 3(!!) keer wassen al bijna weg is (het is nu meer zalm-kleur) maar ze konden niks voor me betekenen.. Dit resultaat was wel wat hun verwacht hadden na 3 keer wassen vertelden ze, terwijl ze het bij het kleuren over 2/ 3 weken hadden waarbij het zou vervagen.

Tot de 1e wasbeurt was het prachtig roze, na de eerste wasbeurt was het enkel nog Ariel-rood en vaal, 2e wasbeurt was het tussen ariel en nu in, 3e wasbeurt is dus dit resultaat.
Erg duur voor blijkbaar een spoeling (het was mij niet duidelijk dat dit een spoeling zou zijn). Het valt mij dan ook vies tegen.. Ik had verwacht dat het langzamer en mooier zou vervagen.. Als ik dit vooraf wist had ik hier niet voor gekozen (ik wilde namelijk langer dan 1 wasbeurt roze zijn) en al helemaal niet voor dat geld.. :=

Afbeelding

Afbeelding

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 13:04

Jeetje wat slecht!! Waardeloos..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 13:17

Waardeloos zeg.... maar het kleurtje wat het nu is staat je wel :D

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 14:08

Wat slecht zeg Shanna! Ik zou echt zelf verf in huis halen (L'Oreal Colorful hair is heel goed :j), dan kan je het lekker bijhouden. En zo min mogelijk wassen :D.

Moet zeggen dat ik mijn kleurtje ook om de 4-5x wassen (ongeveer) moet bijkleuren, maar omdat ik eens per week m'n haar was heb ik het kleurtje dus wel langer. Heb er nu paars in, maar steeds als het vervaagd komen de blauwe plukjes weer tevoorschijn haha :)). Als m'n paars op is ga ik over naar blauw, heb zo'n idee dat dat veeeeeel minder vervaagt dan paars xD

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 19:44

Hoihoi, ik kom even binnen vallen. Ik heb nu rood haar maar wil het paars verven. Moet ik t echter helemaal uitbleken of zou het er gewoon overheen gezet kunnen worden?

Afbeelding

En ik heb deze kleur besteld

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door melanie0906 op 27-05-19 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

[o]

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 19:50

Hoe paars wil je 't hebben?

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people or a kerstman who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 19:51

Heb mn post aangepast!

[o]

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 23:05

Ik zou het wel ontkleuren of iig terug brengen naar een bruine tint, anders heb je kans dat het paars en rood samen een beetje een magenta achtig roze word. Dat heb ik al een paar keer bij mensen zien gebeuren.

Mijn rode/paarse/bruine haar is nu voor het eerst bijgewerkt na ongv 1,5 maand. Het werd nu enigszins vaal om te zien. Ik heb het bijgewerkt met een semi-permanente verf van renbow. Dat scheen gezonder dan steeds met een permanente verf verven en omdat de basis kleur er al in zat was dat net zo prima. Dus dat maar uitgeprobeerd. De kleur is wel enorm mooi. Als het nu weer vaal word verf ik het wel weer even denk ik, ook ivm de uitgroei.
Dit is de kleur nu
Afbeelding

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 23:24

Terug brengen naar bruin gaat niet lukken aangezien ik blond ben en het oranje word als ik het ga ontkleuren..

[o]

MiickeytJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 16:59

Hoi dames, ik heb een vraagje aan jullie. Door medicijn gebruik zijn mijn haren uit gaan vallen en dun geworden.
Dit vind ik heel jammer omdat ik vind dat een mooi kapsel het gezicht mooier maakt.
Nu wil ik mijn haren weer laten groeien maar dit gaat helaas heel langzaam. Voorheen had ik wat langer haar maar helaas is dat nu weg.

Tot ik op internet een tijdelijke oplossing vond. Een soort matje voor onder mijn haar. En dat vind il misschien wel wat.

Op de foto is het al wat korter geknipt maar ik twijfel over de lengte, of ik het niet nog net iets korter wil. Maar misschien is de overgang ook gewoon heel erg wennen.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en of het voor jullie natuurlijk oogt.

Alvast dankjewel. Afbeelding

Afbeelding

En hoe het eigenlijk is
Afbeelding

Shanna
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 17:02

Ik vind de hoe het eigenlijk is foto het mooiste, er zit een tintverschil tussen het matje en je eigen haar waardoor het mij wel opvalt dat het nep is.