Van een bultje, naar nooit meer beter...

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 07:43

Wat fijn om weer wat van je te horen, denk nog zo vaak aan je ! Hopelijk komt er iets uit over je slaaponderzoek en kunnen ze je wel mee helpen, ik ga heel hard voor je duimen op 29 november.

Over je structuur te krijgen staat hierboven mooi beschreven, weet niet of je een white-board en dat je daar de dagen van de week op schrijven en wat je moet doen per dag, per week. Dat kan ook nog eens helpen.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 23:28

Hoe gaat het nu met je? Zijn jullie afgelopen week een beetje doorgekomen? En heb je al een uitslag van het slaaponderzoek?

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Slaap zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming ook bling bling, Onderdeken, Bandages, Poetssetje, Hooinetten

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-19 11:00

Hoi allemaal!

Ik ben blij dat het allemaal voorbij is haha, heb het ook echt een beetje langs me heen laten gaan.

Uit het slaap onderzoek is wel een het ander uitgekomen,
Ik heb zo'n 22 ademstops per uur, en 18 zuurstofdalingen.
Heel veel been bewegingen, en kom ook weinig in de echte "diepe" slaap.
En sowieso behoorlijk veel wakker tussendoor.

Nu is alleen de vraag waarom haha, volgens die arts moet dit al langer aan de gang zijn.
Alleen voor het hele wolter gebeuren sliep ik op zich altijd prima.
En wolt heeft nachten lang naast me wakker gezeten, die had toen toch al iets door moeten hebben..
In het nieuwe jaar maar weer even met de ha overleggen hoe en wat.

Gister zou die jarig zijn, ook weer zo'n aparte dag.
Zaterdag nog wel met z'n alle gewoon zijn verjaardag "gevierd".

Als liefde het enigste word,
waar je je aan vast kunt houden ♡

Blog Wolter&Angelique
https://www.facebook.com/WolterAngelique-1997556280328153/

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 15:51

Goed dat er uit het slaaponderzoek toch "wat" is gekomen, nu maar uitvissen wat je daaraan zou kunnen doen.

En ik persoonlijk vind de "verjaardag" van mijn aan de gevolgen van MS overleden man "lastiger" dan zijn overlijdensdatum. Dat klinkt misschien gek, maar een verjaardagsdatum zit veel langer in je geheugen, dus ik denk dat dat daarmee te maken heeft. Overigens vier ik dat ook meestal wel, wel in mijn uppie omdat ik dat fijner vind en omdat ik geen kinderen heb, vaak maak ik iets dat Marc lekker vond of neem ik een gebakje mee. En natuurlijk sta ik bij zijn overlijdensdatum ook de hele dag bij hem stil, maar op een andere manier.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 20:00

Mijn man had meer stops en heeft nu een bitje voor s'nachts.
Scheelt echt heel veel en hij slaapt nu veel rustiger.

/)./)
(' ; ')
(") (") Dag lieve mam, ik zal je nooit vergeten.......25-10-2010

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 21:02

Fijn dat er al wat meer duidelijk is over je slaapprobleem. Op weg naar de juiste oplossing.

Dikke knuffel voor jou en je zoontje. Wat moeten deze dagen moeilijk zijn.... :(:)

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 12:59

Ergens fijn dat er iets uitgekomen is, maar aan de andere kant is slaapapneu (toch) ook niet zo'n fijne diagnose. Ik denk dat ik er zelf ook een lichte versie van heb omdat ik het zelf af en toe merk (ookal ben ik in slaap, maar wel bij bewustzijn) dat ik even stop met ademhalen. Ik kan dan NIET wakker worden, maar ik heb wel door dat het altijd gebeurd als ik op mijn rug slaap en als ik heel erg moe ben. Heb je het zelf wel eens gemerkt? En zit het bijv. in de familie?

Gelukkig alle stomme feestdagen voorbij. Rustig aan jullie!

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Slaap zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming ook bling bling, Onderdeken, Bandages, Poetssetje, Hooinetten