Van een bultje, naar nooit meer beter...

Moderators: Mjetterd, Sica, Dani, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 15:39

Wat horselover22 hierboven zegt, denk ik ook Angelique! Ook alle bokkers zijn enorm trots op je. Mooi stukje in het AD. En ik vind het heel goed dat je jullie zoontje overal bij betrokken hebt. Dat doet niet iedereen, ik denk om hun kind een beetje te beschermen, maar in zulke gevallen kun je maar beter gelijk eerlijk en duidelijk zijn. Ik hoop dat je gauw beter slaapt en ik denk nog veel aan jullie!

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming ook bling bling, Western, Graasmasker, Longeerhulp, Hooizak

beenjesshar

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 16:04

Respect
Denk ook vaak aan jou/ jullie

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 21:17

TS, je bent een topper. Heb meegelezen in dit topic, en ik vind je zo sterk. Voor jezelf en voor je zoontje... Hoop dat je eigen bedrijf goed gaat lopen, het idee is alvast erg goed. +:)+

strooigoed

Benita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 23:29

Mooi interview! Heel veel succes met het opzetten van je bedrijf, ik vind het een heel mooi concept. Je bent echt een kanjer. _/-\o_

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 17:31

Ik kwam het ook tegen op facebook, superleuk interview en wat ben je goed bezig! Echt heel veel respect voor jou!

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-21 22:54

En dan sta je "ineens" 2 jaar later.
Echt te bizar voor woorden dat de tijd zó hard is gegaan.
Het voelt eigenlijk nog als vorige week :+

Al vond ik het 2e jaar echt nog veel heftiger als het eerste jaar.
Komt ook wel door corona, eerste jaar ben ik zoveel mogelijk gaan leven.
Toen kwam de eerste lockdowm en zaten we inene allemaal thuis, en begon ik pas echt te "verwerken".

Het gemis zal nooit minder worden, de avonden blijven een drama, de weekenden nog even kl*te.
Heb nog vrijwel geen nacht doorgeslapen.
Maar over het algemeen doen we het heel goed!

Kleine gup doet het echt geweldig <3
Hij word zo groot, en herinnerd zich nog zo gigantisch veel.
Ik was altijd zo bang dat hij herinneringen kwijt zou raken.
Nu weet ik niet hoe dit over 5 jaar is.
Maar toe nu toe weet hij nog zoveel te verwoorden van 2 / 3 jaar terug.
Zwaait nog steeds elke avond naar papa, verteld nog elke dag.
Stelt nog regelmatig vragen over hoe en wat.

Een paar weken terug zijn we samen terug gegaan naar het crematorium.
In Declan zijn gedachte hadden wij de kist van papa daar achter gelaten in de zaal, en is hij op een magische wijze in een pot beland.
Hij kon dit verhaal niet plaatsen, en bleef er veel over vragen.
Ik vond dit lastig om in woorden uit te leggen, dus heb ik het crematorium gemaild of hij langs mocht komen.
Samen zijn we naar de zaal geweest om te laten zien dat de kist daar niet meer staat.
Dit was best heftig ( ook voor me zelf ) ook al weet je in gedachte dat die kist daar niet meer staat.
Was dit heel vreemd om dit ook echt te zien.
Daarna zijn we naar de oven gegaan, uitgelegd dat de kist hier ingaat en dan word verbrand.
Thuis had ik nog een urn van mijn vader staan, de as laten zien wat een lichaam uiteindelijk word.
Om het hele verhaal af te maken, naar Wolter zijn steen gereden.
En uitgelegd hoe de as dan in de steen terecht kwam.
Ik heb hier weken over getwijfeld, of dit niet te heftig was voor hem.
Maar echt met verbazing gekeken hoe hij dit oppakte.

Zo weer even een aardige update haha, en nog wat foto's van de afgelopen tijd <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Als liefde het enigste word,
waar je je aan vast kunt houden ♡

Blog Wolter&Angelique
https://www.facebook.com/WolterAngelique-1997556280328153/

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 23:22

<3 Wat doe je dat goed Angelique! En wat wordt je kleine man al groot...

If you hate the church because you think it's full of hypocrites, remember that the church is a hospital for sinners and not a museum for saints.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 23:40

Wauw wat wordt hij groot! En wat mooi dat je dit hebt kunnen doen, veel respect voor jou. <3

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon.
And I'm aimin' right at you. <3

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 23:56

Wat wordt Declan al groot zeg en wat vliegt de tijd toch.
Ik vind ook dat je het ontzettend knap doet, ondanks dat dit wellicht niet altijd zo voelt voor jou. Juist door er zo open over te zijn naar Declan krijgt hij de mogelijkheid om het op zijn eigen manier te verwerken. En kinderen zijn enorm taai, die kunnen soms meer hebben dan wij volwassen mensen denken.

&if=1

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 01:47

Ik ben altijd een stile mee lezer geweest, maar wauw, hier word ik echt stil van...
Ik heb er echt respect voor van hoe je dit aanpakt... :(:)

Voor altijd in mijn hart.. ♡♡♡
Goodiebox proberen met 50% korting?! https://bygoodiebox.com/nl/nl/happyinvi ... i-75xagxkm

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 09:51

Wat heb je dat goed aangepakt. Jonge kinderen begrijpen zoveel meer. Nu hoeft hij het niet zelf uit te denken maar heeft hij zijn antwoorden.

Een topper ben je!

strooigoed

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 18:40

Ook hier word hier even stil van. Knap hoe je dit allemaal doet. Declan wordt ook al een hele kerel zeg! Wat rot dat je nog zo last hebt van de avonden en van het slapen. Het is niet gek na wat je allemaal hebt mee gemaakt, maar ik hoop zo dat het beter gaat.

Ik heb zelf geen kinderen, maar de manier waarop jij hier mee om gaat waardeer ik heel erg. Ik vind het goed om kinderen hierbij te betrekken. Je hoort vaak dat mensen kleine kinderen thuislaten bij begrafenissen/crematies. Hoe erg ook, het hoort toch bij het leven. Toen mijn oma overleed en begraven werd, was ik 9 en mijn broertje 4. Mijn broertje vond dat hij nog iets mee moest geven aan oma, toen de kist naar beneden zakte in het graf. Dus hij schopte nog even met z'n voetje een steentje erin.

Walter zal ongelooflijk trots op jullie zijn. Nogmaals sterkte voor jullie, extra veel sterkte voor deze week..

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming ook bling bling, Western, Graasmasker, Longeerhulp, Hooizak

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 13:19

Ik heb het tussendoor allemaal gelezen op Facebook. Wat ontzetten knap van jou ook hoe je alles doet voor jullie kleine man maar ook voor jezelf.... sterk ben je!

[o]

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 20:41

Wauw zeg, lijkt me toch lastig, hoe zo’n kleintje het oppakt. Maar zo te lezen, kon hij het aan.
Dapper hoor :(:)

We zijn er nog niet. Maar we zijn onderweg. Maar ineens houdt de weg op te bestaan.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 15:30

Ik vind dat je het mooi oppakt met je ventje... de dood hoort helaas bij het leven... en als het zo dichtbij komt als het bij jullie kun je ook niet anders dan eerlijk zijn en het zo tastbaar mogelijk te maken...

Jij doet dat enorm mooi... respect voot jou