Van een bultje, naar nooit meer beter...

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 20:23

Wat fijn om ze allebei weer bij je thuis te hebben! <3

En wat een onwijs stoer bed en prachtige kamer zeg!

Myfairytale

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 07:44

Wat k*t zeg... die verdomde rotpijn ook. :(
Hoop dat de pomp werkt en dat jullie toch nog een fijne tijd samen zullen hebben, zo lang mogelijk.

Ik was ook onder de indruk van de tekst op fb. Prachtig maar hartverscheurend.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 22:20

Verschrikkelijk...
Verschrikkelijk klote, echt hartbrekend dit. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen, hier zijn gewoon geen woorden voor.
Kan jullie alleen maar heel erg veel sterkte wensen met alles. En ik blijf stug duimen en hopen dat jullie toch saampjes (met kleine man) nog wat mooie herinneringen kunnen maken. Zeg alles wat je nog tegen hem wilt zeggen, houd elkaar stevig vast.
*slikt tranen weg*.

Verder echt respect zoals jullie er mee om gaan. Diep respect.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 22:39

Denk veel aan jullie TS. Hopelijk hebben de gesprekken duidelijkheid gegeven en staat dat nu vast. Hoeven jullie daar even niet meer druk om te maken, maar zoveel mogelijk tijd samen doorbrengen en met de kleine ukkepuk.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 18:48

Janneke2 schreef:
Ik hoop dat jullie nog een fijne Valentijn hebben samen - en dat is belangrijker dan Bokt.

:(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

Hier sluit ik mij bij aan!
En toch brand ik ook een kaarsje voor jullie. :(:)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 09:51

quera schreef:
Ik denk dat Angelique en haar gezin de tijd optimaal willen benutten en willen genieten van elkaar. <3

Angelique voel je niet verplicht om te reageren. :(:) dat komt vanzelf wel weer. Of niet natuurlijk. Dat is ook prima.

Hier ga ik helemaal in mee en ik hoop dat het niet vetgedrukte ook klopt. :j
Vind het ook eng steeds om het topic te openen. :o
Uiteraard brand er een kaars en denk ik aan jullie! :(:)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 23:56

Ik denk ook steeds aan jullie en hoop zó onwijs dat jullie ondanks alles toch nog een beetje kunnen genieten van het mooie weer en van elkaar.

Wens jullie alle sterkte toe die ik maar verzinnen kan.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 21:45

Verschrikkelijk... Prachtig gedicht, maar zo pijnlijk. Ik denk veel aan jullie en kaarsje brandt... ongelooflijk veel sterkte.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 08:19

Verschrikkelijk dit... met angst open in het topic elke keer. Zo ongelooflijk zwaar dat jullie dit gebeurd. Ene kant fijn dat jullie het samen nog kunnen regelen allemaal, maar hartverscheurend dat het moet.
Hoop zo dat jullie toch nog wat mooie momenten samen kunnen pakken.
Wil jullie ongelooflijk veel sterkte wensen en zoveel meer geluk en liefde en alles wat maar goed is.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 12:02

Ik denk ook echt iedere dag aan jullie. Sta nu echt veel meer stil bij dingen en doe zelfs dingen anders. Soort wake-up call.

Hoop dat jullie ondanks alles toch nog van het mooie weer kunnen genieten... kaarsje brandt iedere dag.

Dikke knuffel :(:)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 07:54

Verschrikkelijk dit...
Hoop toch op nog wat meer goede reservetijd voor jullie.
Kaarsje blijft branden, wens jullie ongelooflijk veel sterkte toe. Ook met het vertellen aan ukkepuk.
Dikke knuffel :(:) :(:)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 16:39

Mooie foto, gaaf dat die op canvas gedrukt is.
Alleen het besef dat het dan zo hard achteruit gaat is hartverscheurend.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 15:25

Ook wij denken veel aan jullie en iedere dag gaat er een kaarsje aan.
Weet ook niet meer wat te zeggen eigenlijk, er zijn ook bijna geen woorden voor.

Ik blijf hopen dat jullie nog tijd samen door kunnen brengen en toch ook veel sterkte.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:50

Heel veel beterschap voor jou en ik duim heel hard dat de griep je man maar over mag slaan!
Sterkte en probeer ook aan je zelf te denken. :(:)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 15:32

Zomaar even een berichtje om te laten weten dat er aan jullie gedacht wordt.
Hoop dat de griep je man over geslagen heeft en vertrokken is. Verder hopelijk alles nog rustig...

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:37

Fijn dat het met het huis geregeld is en dat hij weer wat opgeknapt is! Al die stress en ellende kun je er niet bij hebben zeg. Al zal het wat rust geven nu het met het huis geregeld is.

Duim dat jullie nog zo lang mogelijk en goede tijd zullen hebben samen. :(:)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 14:41

Verschrikkelijk... |(
Kaarsje brandt hier iedere dag en denk ook echt meerdere keren aan jullie. :(:) Gun jullie nog zo lang mogelijk en hoop dat het uiteindelijk vooral het naarste gedeelte "snel" maar vooral pijnloos mag gaan. Al zal het in je hart verschrikkelijk veel pijn doen.

Heel, heel veel sterkte, kracht en liefde toegewenst. Y;(

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 09:18

Hele dikke knuffel en heel veel sterkte...

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 19:10

Verschrikkelijk... Woorden schieten tekort... zou zoveel willen doen en willen zeggen, maar niets dekt de lading.
Kan je alleen maar ongelooflijk veel sterkte wensen. :(:) Y;(
Kippenvel en tranen in mijn ogen. Had jullie zó vreselijk anders gegund.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 13:17

luuntje schreef:
Kunnen we misschien een kaart of bloemen sturen naar Angelique?
Of iets voor ukkepuk?

Wanneer dit op prijs gesteld wordt, doe ik graag mee. Maar mij lijkt het verstandig eerst TS af te wachten, tot zij met een update komt. :o

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 13:34

Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte voor jou en jullie kleine man. Y;( Y;(

"Fijn" dat het rustig gegaan is en jij zijn handen vast had en bij hem was. Hij hoeft niet meer te vechten nu. Vind het echt ongelooflijk hoe sterk jij bent geweest, ook voor hem. Er komt nu komende dagen nog veel op je af... neem de tijd en doe alles op jouw eigen manier. Zoek steun als je die nodig bent hè, rouwen mag natuurlijk, je hoeft niet meer sterk te zijn.

Wens jullie alle kracht, warmte en sterkte toe.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 18:55

Als het goed is heb je vandaag mijn kaartje ontvangen of anders ontvang je die morgen (had adres nog omdat ik kaartje had gestuurd voor ukkepuk zijn verjaardag).

Ik wil jullie voor morgen en alle dagen daarna ook heel veel sterkte wensen en zal wederom een kaarsje aansteken. Y;(

Hele dikke knuffel! :(:)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 19:57

Ongelooflijk dat je vandaag nog op bokt komt... vind dat zo dapper en knap van je.
Fijn dat de uitvaart mooi was en naar zijn wensen was. Kaarsje brandt nog voor jullie en heb vandaag veel met mijn gedachten bij jullie gezeten. Y;(

Hoe is het met de kleine man? Denk nu aan jezelf en ukkepuk, jullie hebben zo vreselijk veel meegemaakt en nu zo'n zware tijd. Doe wat goed voelt voor jou, neem ook de tijd.

Ook komende tijd wens ik jullie heel veel sterkte, warmte en kracht toe. :(:) :(:)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 11:01

Lieve Angelique,

Ik denk ook echt dat je het beste hebt gedaan. Je hebt voor hem gekozen, je bent niet (nooit) egoïstisch geweest door hem langer te laten lijden. Je hebt gekeken naar wat voor hem het beste was. Diep respect daarvoor.

Rouw is verschrikkelijk pijnlijk, je hebt echt rauwe wonden op hart en ziel. Rouwen mag, zolang en wanneer en hoe jij wilt. Het is een gevoel, dat kun je niet aan of uitzetten. Op den duur zal de ergste pijn slijten, maar helemaal weg is het nooit.
Houd je vast aan de mooie herinneringen. Gelukkig heb je ukkepuk nog. Ik hoop dat het met hem ook goed gaat.

Prachtig mooi idee van de planten, hij leeft voor in jullie hart, hoofd en in de plantjes en zoveel meer.

Heel veel sterkte, ik blijf aan jullie denken. :(:) :(:)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 10:19

Ik denk dat Mariska88 daarmee bedoelde dat Angelique de dappere leuze heeft gemaakt om haar man in slaap te laten brengen i.p.v. nog langer te laten lijden, alleen omdat zij hem graag bij zich wilde houden. Dat denk ik... :o

Anyway, ik denknog iedere dag aan jullie. Hoop zó dat je door deze gitzwarte wolken ook snel weer wat lichtpuntjes zal zien, samen met jullie kleine man. :(:)