Sauna Liefhebbers!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 10:10

MenteamJoey schreef:
Thermae 2000 in Valkenburg is ook prachtig, elke dinsdag badkledingdag wat voor sommige mensen prettiger voelt. Is een thermaalbad, met verschillende sauna’s. Genieten!

Ik ben daar 1x geweest, vond het vreselijk... Voor het zwembad moet je dan zwemkleding aan en voor het sauna gedeelte naakt. Dus als je al gezwommen hebt, moet die natte zooi afgepeld worden als je in de sauna wil, en als je dan weer wil zwemmen moet die natte zooi weer aan. Brrrrr :r

Maar dat is al heel wat jaren geleden, misschien dat het nu beter is?

Cookies

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 12:16

Ah bah dat is toch niet fijn elke keer als je wilt zwemmen die natte zooi weer aan.

My imaginary friend, in space, thinks you are stupid.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 20:19

Nou vandaag thermen Bussloo een tweede kans gegeven, het weekend vonden we te druk dus daarom nu een keer door de week.

Conclusie is dat ook op een maandag thermen Bussloo veel te druk is. In bijna geen enkele sauna kan je lekker lang uit liggen ik vind dat echt een afknapper. Ook in de restaurants moest je heel lang wachten voor ze bij je kwamen, ze zien je niet eens zitten alleen als je een plekje neemt waar ze toevallig veel langs lopen. Vind dat best kwalijk, personeel zou in de gaten moeten houden of er ook nieuwe mensen gaan zitten. We hebben het verder maar bij koffie met gebak gehouden want ik vond het heel raar dat je geen broodjes kon bestellen in het restaurant.

Na 2.5 uur hadden we het wel bekeken en zijn we lekker naar huis gegaan. Volgende keer maar gewoon weer naar Saré. :)

The smell of earth after rain!

MenteamJoey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 07:06

Prairy schreef:
MenteamJoey schreef:
Thermae 2000 in Valkenburg is ook prachtig, elke dinsdag badkledingdag wat voor sommige mensen prettiger voelt. Is een thermaalbad, met verschillende sauna’s. Genieten!

Ik ben daar 1x geweest, vond het vreselijk... Voor het zwembad moet je dan zwemkleding aan en voor het sauna gedeelte naakt. Dus als je al gezwommen hebt, moet die natte zooi afgepeld worden als je in de sauna wil, en als je dan weer wil zwemmen moet die natte zooi weer aan. Brrrrr :r

Maar dat is al heel wat jaren geleden, misschien dat het nu beter is?

Wij gaan alleen als het badkleding dag is, dan is badkleding overal verplicht. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe het daar normaal werkt als het geen badkleding dag is..

~ Work hard in silence. Let success make the noise! ~

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 06:15

Ik heb nog een bon voor de zwaluwhoeve, geldig tot 20 september. Iemand interesse? Gratis toegang voor 2. Ik hoef daar nooit meer heen, maar vind je badkledingdagen fijner moet je daar zijn.

*volg* corine1981 @ [BB-ITP] Woezel de herplaats-Poezel...

In a field of horses, always be a unicorn

Tica_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 15:17

Na al jullie positieve meningen heb ik Soesterberg geboekt. Duurt helaas nog even, maand of twee. :+
Maar gratis, met punten van thuisbezorgd.nl :D

Ik spreek drie talen. Nederlands, Engels en Sarcastisch.