Sauna Liefhebbers!

Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani

Detroit

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 12:09

Oh ik ben vorige week bij Soesterberg geweest en heb gewoon gelegen in de sauna :o

Follow Morax to watch him grow up <3

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 12:35

Zolang het alsmaar behelpen is met alle regeltjes, ga ik niet naar de sauna. Dat is voor mij geen ontspanning!

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 12:42

Ach het is maar net wat je er zelf van maakt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 14:37

frankiej schreef:
Zolang het alsmaar behelpen is met alle regeltjes, ga ik niet naar de sauna. Dat is voor mij geen ontspanning!

Voor mij voelde het echt niet als behelpen, maar meer als "ohhhhh was het maar altijd zo!"

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 15:00

Ik ben vorige week in Veenendaal geweest. Was echt heerlijk en was niet stressvol door regeltjes. Mensen hielden netjes afstand en op elke sauna stond hoeveel erin mochten. Was nergens een probleem. Alleen het bublebad was snel vol en moesten we 1 x wachten. Het was heerlijk weer, dus was ook geen probleem.

Come over to the dark side, we have cookies!

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 14:00

Ik vond het in de wellness boot niet zo chill om te gaan, was te druk. Maar in Haarlem was het juist wel prima, lekker rustig, beetje rekening houden met elkaar enzo, ging prima.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 10:12

Iemand ervaring met Bad Nieuweschans? Wij willen voor mn verjaardag een sauna met overnachting (en diner) en bij Bussloo en Ford Beemster hebben we al eens gelogeerd.

Of andere aanraders met overnachting/diner mogelijkheden (mag ook privé wellness).

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 21:12

Vandaag voor het eerst naar spa weesp geweest. Had nog 2 gratis etikets van vorige jaar die verlengd waren.

Moet zeggen was een beetje huiverig na lezen van recensies.
Maar is goed bevallen en heerlijk rustig!

Aanrader? Beter als spa zuiver en zwaluwhoeve.

Thermen bussloo, veluwse bron en Ford beemster staan nog op mijn lijst.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 21:26

Ik mis het naar de sauna gaan, kan daar altijd zo van genieten en laad er echt van op. :j

Maar zolang de horeca gesloten is, ga ik niet. Voor mij hoort lekker eten echt bij een dagje wellness en zonder horeca is voor mij de sauna-ervaring niet compleet.

,

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 21:38

Steentje schreef:
Ik mis het naar de sauna gaan, kan daar altijd zo van genieten en laad er echt van op. :j

Maar zolang de horeca gesloten is, ga ik niet. Voor mij hoort lekker eten echt bij een dagje wellness en zonder horeca is voor mij de sauna-ervaring niet compleet.

Ja dat wat je noemt is voor mij ook wat mij nu tegenhoudt. Ik wil gewoon de hele dag lekker rond kunnen keuvelen en beetje lekker eten en drinken. Al twijfel ik nu om misschien 1e week van januari gewoon een half dagje te gaan (ben dan vrij en geloof dat dat niet de week is van de standaard vakantie?).

Mis het zo! Ging eerst elke maand wel 1 of 2 keer -O-

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Nieuwe avonturen van Milo!
[BB-ITP] Het leven van Pablo Escobar, alias Milo

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 21:41

Voor mij is de horeca dicht ook reden om niet te gaan. Beetje met een flesje water en muesli reep in de rondte hobbelen, dat vind ik niks.

Dus ik doe lekker thuis wellness dagjes. Hottub aan, infrarood sauna, lekker eten vooraf klaarmaken en over een paar weken is onze zelf gebouwde sauna klaar.
Laatst bijgewerkt door Prairy op 05-12-20 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 21:50

Mijn sauna werkt nu ivm gesloten horeca met blokken van 4 uur. Ik ga meestal alleen, dus voor mij geen probleem. Eet dan toch nooit. Heerlijk savonds even heen.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 21:51

Relaxed schreef:
Mijn sauna werkt nu ivm gesloten horeca met blokken van 4 uur. Ik ga meestal alleen, dus voor mij geen probleem. Eet dan toch nooit. Heerlijk savonds even heen.

Mijn sauna waar ik ook altijd alleen heenging is failliet gegaan door corona -O-

Denk dat ik dat bij die sauna ook eerder had gedaan. Gewoon lekker compact en heerlijk om alleen ff wat te lezen enzo

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 22:14

Dideh: is dat de sauna in putten?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 08:17

Ik mis het ook enorm. Maar de dichte horeca boeit me niks. Het gedrag van anderen des te meer. In combinatie met gebrek aan rustruimte binnen overal. Een keer geweest bij een minisauna in drenthe met 8 andere gasten. Dat ging wel. Maar ik hoor te veel over het gedrag van mensen, te dicht op elkaar voor een sauna en in de sauna. Zwembaden te vol enz. Zeker bij de grotere saunas. -O-

Het gevolg infraroodsauna in huis aangeschaft. Geluk dat ik tegen een nagenoeg nieuwe tweedehands aanliep. Maandag halen we hem op en zetten we hem in elkaar.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg.
Y; Dag oude man

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 12:38

happytime schreef:
Dideh: is dat de sauna in putten?

Nee Nederasselt!

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 19:16

Ik ga het aankomend weekend weer eens proberen, nu bij Bussloo.
Van de zomer is het me ondanks coronamaatregelen prima bevallen. Al ging toen de Zwaluwhoeve beter dan Soesterberg.
Je mocht toen in Soesterberg ook niet liggen. Iemand nog bij Bussloo geweest de laatste tijd die daar iets over kan zeggen?

Ik vind het wel echt heel vervelend dat de horeca dicht is. Er worden dan wel zogenaamde vitaliteitspakketten en smoothies enzo aangeboden, maar ik heb een hele heftige fruitallergie, dus grote kans dat ik daar niets mee kan.
Zorg gewoon voor genoeg crackers in de auto, voor tijd goed lunchen (we gaan vanaf 12 uur tot 6) en dan ga ik er van uit dat het wel vol te houden is.

Heb nu al zin in de bijgeboekte massage, lekker ontspannen en complete rust. Heerlijk.

You breathe oxygen? Oh my! We have so much in common! :')

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 22:30

x_Rebecca schreef:
Ik ga het aankomend weekend weer eens proberen, nu bij Bussloo.
Van de zomer is het me ondanks coronamaatregelen prima bevallen. Al ging toen de Zwaluwhoeve beter dan Soesterberg.
Je mocht toen in Soesterberg ook niet liggen. Iemand nog bij Bussloo geweest de laatste tijd die daar iets over kan zeggen?

Ik vind het wel echt heel vervelend dat de horeca dicht is. Er worden dan wel zogenaamde vitaliteitspakketten en smoothies enzo aangeboden, maar ik heb een hele heftige fruitallergie, dus grote kans dat ik daar niets mee kan.
Zorg gewoon voor genoeg crackers in de auto, voor tijd goed lunchen (we gaan vanaf 12 uur tot 6) en dan ga ik er van uit dat het wel vol te houden is.

Heb nu al zin in de bijgeboekte massage, lekker ontspannen en complete rust. Heerlijk.

Ik hoorde dat ze bij de sauna in Maarssen die pakketten zelfs niet meer uit mogen delen, dat leek teveel op horeca.
Nu mag je daar zelf eten en drinken meenemen...

Het zou voor mij wel een anti climax zijn op een wellness relax dag, dus dan maar even niet.
Sowieso met mondkapjes enzo heb ik echt geen fijn gevoel.

Close the door, shut the world away, all the fight's gone from this wounded heart Oma ik mis je
www.motivier.nl

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 06:15

Ik hoorde dat je tussen de saunas door een mondkapje op moet 8)7 Weet niet of dat overal is, maar dan vergaat de zin me helemaal -O-

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 07:44

x_spekkie_x schreef:
Ik hoorde dat je tussen de saunas door een mondkapje op moet 8)7 Weet niet of dat overal is, maar dan vergaat de zin me helemaal -O-

Ik was zaterdag naar een sauna en daar hoefde je enkel mondkapjes op bij het inchecken. Hele saunagedeelte was mondkapjesloos, iedereen hield afstand. Het was wel niet druk.

Maar de regels zullen per sauna verschillen, neem aan dat je dat even op de website na kunt kijken.

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 08:29

x_spekkie_x schreef:

Ja, bij ons binnen mondkapje op.. Stelling is binnen badjas aan dan mondkapje op. Gelukkig zit daar het meeste buiten en hoef je hem dan niet op.