Draagdoek

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 21:01

Britt schreef:
Is die gevoelig voor haaltjes Dianta? Vind die blend echt heerlijk, maar weet van Mn Leopard is a neutral dat ik kon blijven fixen :=

Nee volgens mij helemaal niet. Dit is een blend met zijde en ik vind hem heel glad aanvoelen.

***In het karakter van een dier, herken je de eigenaar***

MaritB

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 21:03

Oooh.. Leopard en zijde...

Heb alleen geen geld :')

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 21:04

Co-ouderschap? :')

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 21:05

Met jou?

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 21:39

MaritB schreef:
Oooh.. Leopard en zijde...

Heb alleen geen geld :')

:+ ik had eerst de Leopard is a neutral en die vond ik ontzettend stug. De Dusky is hélemaal niet stug en juist super soepel. En dan is hij nog niet eens ingedragen.

Wil zelf eigenlijk wel een Artipoppe draagzak. Maar die zijn ook zo duur :')

En ik ben nog op zoek naar een fijne ringsling.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 21:51

Ik heb wel een doek te ruil maar verder niet helaas haha

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 07:28

Ik ga mijn Natibaby Starry Night ruilen/verkopen. Ik trek er continu haaltjes in, bloedirritant. Ligt aan mij hoor, ik ben gewoon niet zo voorzichtig. :+ En ik vind hem ook iets té fluffy/dik knopen, niet handig voor de fwcc tub. Wel jammer, vind het een supermooie doek en hij draagt ook heel fijn. Maar nu gebruik ik hem nauwelijks, dat is ook zonde. Hoop op een leuk ruildoekje.

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 12:04

Dani schreef:
Ik ga mijn Natibaby Starry Night ruilen/verkopen. Ik trek er continu haaltjes in, bloedirritant. Ligt aan mij hoor, ik ben gewoon niet zo voorzichtig. :+ En ik vind hem ook iets té fluffy/dik knopen, niet handig voor de fwcc tub. Wel jammer, vind het een supermooie doek en hij draagt ook heel fijn. Maar nu gebruik ik hem nauwelijks, dat is ook zonde. Hoop op een leuk ruildoekje.

Ik ben ook niet zo van die fluffy doeken. Ik heb weinig kracht in mijn armen en dan wordt knopen erg lastig.

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:15

@Keet: Ja is ook zo... Béétje geduld hebben en stug dooroefenen :D Ik heb nu twee keer met succes een teddybeer gedragen... Nog een paar keer maar voor ik het met baby aandurf.

@MaritB: Ok, nu hopen dat ik straks ook die Double Hammock onder de knie krijg... Veel mensen hier die deze knoop gebruiken? Makkelijker dan ruck of...?

Morgen naar het bos toch nog maar even veilig met de Tula :P Eerst maar kleine proefrondes doen met doek voor ik die ga gebruiken voor een lange wandeling.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:47

De ruck is makkelijker, maar de double hammock verdeelt de druk beter.

Ik vond het eerst een ramp knoop, haha. Maar inmiddels lukt het wel aardig, al krijg lt B vaak toch een rode streep in z'n nek en dat schijnt dan te komen dat ik ergens spanning verlies. Maar hij slaapt altijd prima op m'n rug en klaagt nooit. :)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 13:08

Hier net voor het eerst mijn meisje in de doek. Hopelijk zit ze goed. Ze vind het in ieder geval heerlijk en ik ook. :DAfbeelding
Afbeelding

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 13:32

Ahhww. <3

Dit is een rekbare doek hè? Dan mag je nog strakker knopen, zo strak als een nauwsluitend t-shirt (dat je bijna denkt dat ze er niet meer in past). En dan de schouderbanen helemaal over haar rug uitspreiden. En geen nekrolletje, doordat je strakker knoopt krijgt ze al genoeg ondersteuning zonder die rol. :)

Maar details hoor, ze zit hartstikke fijn bij je zo te zien. Lekker dicht bij mama. :+:

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 13:39

Thanks! Ga ik de volgende keer op letten. :D

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 18:03

Oooh en wat heerlijk klein. Lekker genieten hoor.

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 16:23

Vandaag dan eíndelijk mijn eerste rondje met de draagdoek met mijn zoontje erin gemaakt :) Even naar het parkje met de hond. Daniel vond het heel grappig om in de doek geknoopt te worden (het filmpje wat nog aanstond ook, niet zo handig dat gedraai...).

Ik moet nog véél strakker knopen... Daniel zakte wat naar links en mocht ook ietsje hoger zitten, máár ik denk dat als ik het een beetje onder de knie krijg ik de doek wel fijner ga vinden dan de Tula :)

Ik was wel blij dat mijn vriend even wilde helpen haha, want 8 kg met één arm enzo als je nog niet handig bent met de doek is best lastig :P

Nog mensen met nieuwe aanwinsten e.d. ? Het is hier zo rustig....

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 17:03

5 dagen oud! Eerste keer erin!
Was wel weer even wennen zeg! Maar wel heerlijk!Afbeelding

Oefening baart kunst Dagmar! Lekker veel oefenen :)

Yalou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 17:35

Jaa ikke! PN Heat Wave :D heel fijn, zacht en zomers doekje! In het echt 100x mooier dan op foto’s. Was positief verrast toen hij binnen kwam.

Afbeelding

En een LennyLamb Onbuhimo :D

Gefeliciteerd Manonutjuh!

Dagmar, is inderdaad veel oefenen, dan word je er vanzelf handiger en sneller in :)

En ik ben ook weer gaan dragen met mijn Maisaa Stormborn. Heb hem een tijdje minder fijn gevonden, maar op de een of andere manier klikt het ineens weer :=

_Siri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 18:32

Haha jaaaaa! Dat was mijn heatwave! :D
Blij dat jij er blij mee bent!

Heerlijk weer zo’n mini Manon!

Wij hebben pn Polaris dandy erbij. En als het goed is komt deze week nog een custom. Dandy is bedoeld voor buikbaby. Maar onze dame wil er ook graag in :D

Afbeelding

Yalou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 18:33

Jaaa ben er echt blij mee <3

Dandy is ook mooi zeg!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 18:41

Mooie kleur Siri!

[center]Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Guusje113

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 19:09

Wat leuk siri, gefeliciteerd!

Pinkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 14:59

Hey dames,

Ik lees zo af en toe mee in dit topic maar nu in mijzelf een beetje erin wil verdiepen zie ik door de bomen het bos niet meer.
Ik ben nu lid geworden van draagliefde op fb en op hun verkoop pagina maar de prijzen lopen van 300 euro naar 30 euro.

Ik wil graag een draagdoek gaan halen voor ons kindje die we in oktober verwachten <3
Ik heb op een evenement een draagdoek geprobeerd en dit beviel mij toen goed maar om nu een doek aan te schaffen van meteen 150/200 euro vind ik een beetje heftig omdat ik niet weet of het zo meteen ook echt gaat bevallen. Zijn er alleen in deze prijsklasse echt goede doeken of kun je ook in de goedkopere prijsklasse goede doeken krijgen?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 15:04

Tuurlijk kan je ook in een lagere prijsklasse doeken vinden :) vanaf de 60 euro kan je prima doeken aanschaffen hoor :)

[center]Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 15:26

Ik heb een dunnere doek 2de hands gekocht voor een eurootje of 40 en een nieuwe voor 70 ofzo (maar had nog een cadeaubon liggen dus was ook een koopje). Ze voldoen prima en ik vind ze mooi. Mn tula heb ik voor de helft van de prijs gekocht toen tula door ergobaby werd overgenomen. En ik ben niet zo vatbaar voor de doekenverslaving haha. Ondertussen is N.2 geworden dus dragen al wat minder. Dat scheelt mss ook

Kerstmuts

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 15:36

Pinkeltje schreef:
Hey dames,

Ik lees zo af en toe mee in dit topic maar nu in mijzelf een beetje erin wil verdiepen zie ik door de bomen het bos niet meer.
Ik ben nu lid geworden van draagliefde op fb en op hun verkoop pagina maar de prijzen lopen van 300 euro naar 30 euro.

Ik wil graag een draagdoek gaan halen voor ons kindje die we in oktober verwachten <3
Ik heb op een evenement een draagdoek geprobeerd en dit beviel mij toen goed maar om nu een doek aan te schaffen van meteen 150/200 euro vind ik een beetje heftig omdat ik niet weet of het zo meteen ook echt gaat bevallen. Zijn er alleen in deze prijsklasse echt goede doeken of kun je ook in de goedkopere prijsklasse goede doeken krijgen?

Er zijn genoeg goede goedkope doekjes gelukkig! Kijk eens bij de doeken van pure baby love of little frog. Dat zijn fijne newborn doekjes.