Britt schreef:Is die gevoelig voor haaltjes Dianta? Vind die blend echt heerlijk, maar weet van Mn Leopard is a neutral dat ik kon blijven fixen
Nee volgens mij helemaal niet. Dit is een blend met zijde en ik vind hem heel glad aanvoelen.
Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani
MaritB schreef:Oooh.. Leopard en zijde...
Heb alleen geen geld
Dani schreef:Ik ga mijn Natibaby Starry Night ruilen/verkopen. Ik trek er continu haaltjes in, bloedirritant. Ligt aan mij hoor, ik ben gewoon niet zo voorzichtig.En ik vind hem ook iets té fluffy/dik knopen, niet handig voor de fwcc tub. Wel jammer, vind het een supermooie doek en hij draagt ook heel fijn. Maar nu gebruik ik hem nauwelijks, dat is ook zonde. Hoop op een leuk ruildoekje.
Pinkeltje schreef:Hey dames,
Ik lees zo af en toe mee in dit topic maar nu in mijzelf een beetje erin wil verdiepen zie ik door de bomen het bos niet meer.
Ik ben nu lid geworden van draagliefde op fb en op hun verkoop pagina maar de prijzen lopen van 300 euro naar 30 euro.
Ik wil graag een draagdoek gaan halen voor ons kindje die we in oktober verwachten![]()
Ik heb op een evenement een draagdoek geprobeerd en dit beviel mij toen goed maar om nu een doek aan te schaffen van meteen 150/200 euro vind ik een beetje heftig omdat ik niet weet of het zo meteen ook echt gaat bevallen. Zijn er alleen in deze prijsklasse echt goede doeken of kun je ook in de goedkopere prijsklasse goede doeken krijgen?
Gebruikers op dit forum: DogWords, Googlebot, Mitch_Beauty en 24 bezoekers