Nijmeegse 4 daagse 2019

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Heb je al eens meegedaan ?

Nee ben je gek
35 (35%)
Nee maar wil het ooit wel doen
39 (39%)
Ja 1-5
20 (20%)
Ja 5-10
2 (2%)
Ja 10+
2 (2%)

Totaal aantal stemmen: 98

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 15:19

Astorga schreef:
Dat is heel herkenbaar. Hier worden we meestal om 2.30 uur gewekt.

Overigens is de kans dat ik 40 ipv 50 ga lopen weer gegroeid na vandaag. Wandeling na 20 km afgebroken ipv de geplande 35. Morgen maar horen wat de fysiotherapeut adviseert, want ik lijk een nieuwe blessure te hebben. Dit is echt niet mijn wandeljaar geloof ik..

Dus dan moet ik toch maar meedoen met de button. Wie weet brengt hij geluk. :Y)

Hij brengt zeker geluk! Ik had de button 2 jaar terug en liep hem toen uit en vorig jaar was ik hem kwijt en toen liep ik hem niet uit dus. Die button brengt zeker geluk!

Wel onwijs balen als je een nieuwe blessure hebt.

You are braver than you believe
Stronger than you seem
And smarter than you think

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 15:20

EmmaK95 schreef:
Ik vind het ook wel leuk om een button te hebben, zo kunnen we elkaar idd herkennen.

1. Maylotje - 1
2. marloe - 1
3. Kobus17 -1
4. EmmaK95 - 1
5. Astorga - 1

Ik heb je er bij gezet Astorga! ;)

Stronger than you seem

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:21

Is goed maylotje! Het is je geraden dat die geluk brengt. Als ik uitval kom ik de button op je deurmat verbranden. :P :))

De fysiotherapeut heeft hoop, dus ik nu ook weer. Wel nog meer oefeningen erbij. Nog even en ik verschijn afgetraind aan de start.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 23:24

Astorga schreef:
Is goed maylotje! Het is je geraden dat die geluk brengt. Als ik uitval kom ik de button op je deurmat verbranden. :P :))

De fysiotherapeut heeft hoop, dus ik nu ook weer. Wel nog meer oefeningen erbij. Nog even en ik verschijn afgetraind aan de start.

Als dat zo is wel even melden dan koop ik een deurmat om neer te leggen. :') :j

Ik ga morgen avond de button-balans opmaken en iedereen een pb doen die tot nu toe op de lijst kan. Wie nog er bij of toch er af wil het kan nog. Er af kan natuurlijk sowieso nog voordat er besteld is. Dan hoop ik dat de financiën snel rond zijn en zodra dat geregeld is ga ik bestellen. Zo weet ik ook zeker dat ik niet met alle buttons blijf zitten bijvoorbeeld ;) ;) :+

Ik durf mn nieuwe schoenen niet mee naar buiten te nemen :j := Zo veel geld voor als het toch niet goed blijkt.

Stronger than you seem

maylotje

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 19:53

Ik ga nu iedereen Pb'en voor de button!

Stronger than you seem

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:00

Iedereen die een button wil heeft inmiddels een pb ontvangen als het goed is zo niet dan hoor ik het graag!

Stronger than you seem

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:05

Top maylotje! Zie hem zo wel verschijnen. Heb je je nieuwe schoenen al buiten aan durven doen? :P

Wij hebben er weer een flinke training op zitten dit weekend.. Voor het eerst (en waarschijnlijk gaat dat voor de 4daagse niet nog een keer gebeuren) 2x 40km achter elkaar. Moet zeggen dat je dat toch wel goed voelt aan de voeten, voor de rest niet echt last. Vandaag ook veel stukken gelopen die we normaal trainen.

Mijn teensokken waren ook binnen: 1x coolmax en 1x merinowol. Dus deze op de 2 dagen getest. Helaas werkt dit voor mijn kleine tenen ook niet. :( Wandelwol ging nog het beste, dus ga het daar maar op houden denk ik. Vandaag vertelde een wandelaar heel erg enthousiast over het inkopen van zorg op de vierdaagse. Erg prijzig, maar dat betekent wel elke 10 km een punt met: EHBO (geen 1,5 uur in de rij..), eten en wc's. Zojuist maar even geïnformeerd bij de betreffende vereniging. Ik overweeg dit dan maar. Vrees dat ik toch elke dag EHBO nodig heb met die pokke tenen. :7 En lange rijen voor zorg zie ik niet zo zitten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

All we have to decide is what to do with the time that is given to us.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:22

Top Marloe! Als het goed is heb ik iedereen inmiddels een pb gedaan en van 2 zelfs al het geld ontvangen, top dames!

Jammer dat de teensokken niet leken te werken. Ik zou die dingen ook nog best eens willen testen maar moet je dan niet hele ruime schoenen hebben met al dat extra stof? Wel slim als je veel blaren loopt om je dan in te kopen bij de ehbo.

Ja ik durfde gister met mn nieuwe schoenen naar buiten. En gelijk maar 30km gedaan. Ging super! Alleen had ik beter mn nagels ff kunnen knippen want het stijve leer drukte er iets op en aangezien ze wat lang waren ging dat wat irriteren. Maar niets ernstigs en werd naar het einde van de tocht ook al iets minder dus met wat uitlopen zitten ze perfect denk ik zo.
Onze wandeling gister en met de stukjes lopen naar de auto kwamen we wel uit op 30km :')

Edit ik heb de app niet gepauzeerd dus de gemiddelde snelheid is met pauzes

Afbeelding
Afbeelding

Stronger than you seem

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:37

De sokken die ik heb gekocht zijn dunne sokken, juist bedoeld voor onder je normale sokken. Ik merk niet dat mijn schoenen dan te krap worden ofzo. Heb uiteraard wel een grotere maat in mijn wandelschoenen en de mijne hebben ook extra veel teenruimte.

Top dat het zo goed ging met je nieuwe schoenen! Gelukkig geen blauwe nagels dan. :P

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:37

Maylotje ik heb de pb ontvangen en betaald.
Haha die geit :D

Marlou, balen zeg dat er eigenlijk niet iets is wat goed helpt :(:)

Ik heb gisteren 15 km gelopen, vandaag was eigenlijk de bedoeling om ook zoiets te lopen maar ik weet niet wat ik gisteren heb uitgespookt maar mijn onderrug zit aan 1 kant weer helemaal vast, heb dit een keer eerder gehad maar toen zat mijn onderrug helemaal vast en kostte het 16 wkn omdat weer goed te krijgen, dus ik hoop niet dat dit een voorbode is dat dit weer gebeurd _-:( .
Vandaag dan ook maar een klein rondje van 5km op het gemakje gedaan,dat was lang genoeg, was blij dat ik vandaag niet hoefde te werken, heb de rest van de dag plat op bed gelegen. :roll:

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:40

Ai Kobus17.. Hopelijk blijf je hier inderdaad geen weken last van houden... Kun je naar een fysio of iets dergelijks?

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:44

Marlou, ik hoop dat mijn collega even morgen ernaar kan kijken (heeft sportfysio gestudeerd maar niet afgemaakt) zodat de ergste pijn verholpen kan worden. En dan hoop ik inderdaad deze week nog bij de fysio terecht te kunnen.

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:55

Oei Kobus dat klinkt heel naar! Hopelijk ben je er weer snel vanaf

En marloe inderdaad gelukkig geen blauwe teennagels zo erg was het gelukkig nog niet. Wel alweer warmte uitslag op mn benen. Wat een drama het begint bijna elk jaar eerder |(

Stronger than you seem

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-19 21:51

Goed bezig dames !

~Always~ Volwaardige tijger [o] #krabt.nl
https://www.facebook.com/AndreaMongolDerby/

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 19:08

Hm de wandelvereniging die de extra zorg leverde zit al vol helaas. Weten jullie toevallig of daar meer initiatieven van zijn?

Via wandel.nl kan het ook zie ik (KWBN rustpost + VIP). Kost 45 euro. Toiletten, eten en drinken, blarenpost en massage. Maar is wel maar op 1 punt per dag, ongeveer 10 km voor de finish.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-19 19:21

Walkingtogether ofzo op fb
Die bieden rustposten aan

~Always~ Volwaardige tijger [o] #krabt.nl
https://www.facebook.com/AndreaMongolDerby/

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 20:12

marloe schreef:
Hm de wandelvereniging die de extra zorg leverde zit al vol helaas. Weten jullie toevallig of daar meer initiatieven van zijn?

Via wandel.nl kan het ook zie ik (KWBN rustpost + VIP). Kost 45 euro. Toiletten, eten en drinken, blarenpost en massage. Maar is wel maar op 1 punt per dag, ongeveer 10 km voor de finish.

Wij doen die van wandel.nl/wandelbond zijn ook lid dus is dan €35 wij vinden dat heel prettig je krijgt dan iets te drinken(soms water soms iets anders in een flesje) en wat warms te eten een soepje, pasta etc. Daarnaast dus extra wc’s overdekt en massage en blarenpost van de blaren en massagepost hebben wij nooit gebruik gemaakt maar lijkt altijd wel aardig door te lopen. Ik vind het een erg fijne plek. Wij lopen altijd eerst tot ong 15km waar de militairepost is daar stellen we ons op in. Daar eten we een bammetje en zijn met een kwartiertje ongeveer weer weg na een wc bezoekje. Daarna kijken we uit naar de wandel.nlpost een langere rust en wat warms te eten we proberen altijd goed door te lopen daarnaartoe zonder rust maar vaak doen we tussendoor nog wel even een mini pauze. Dus ik zeg dat punt is een aanrader daarnaast krijg je op het niet vip gedeelte van de post vaak fruit, yoghurt of iets anders lekkers.
Wij vinden het dus erg fijn!

Stronger than you seem

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 20:48

Bedankt voor jullie reacties. :) Had ook in de facebookgroep een bericht gestuurd. Inmiddels een 5-tal verenigingen (waaronder Walkding2gether) een bericht gedaan voor meer info. Bij de meesten is de deadline voor inschrijving al gepasseerd, maargoed, wie weet!

Fijn dat die van wandel.nl jullie zo goed bevalt Maylotje! Ik houd hem zeker in mijn achterhoofd. Zie nergens iets staan van een deadline. Mocht al het andere niets worden, dan ga ik die waarschijnlijk nemen.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 20:51

marloe schreef:
Bedankt voor jullie reacties. :) Had ook in de facebookgroep een bericht gestuurd. Inmiddels een 5-tal verenigingen (waaronder Walkding2gether) een bericht gedaan voor meer info. Bij de meesten is de deadline voor inschrijving al gepasseerd, maargoed, wie weet!

Fijn dat die van wandel.nl jullie zo goed bevalt Maylotje! Ik houd hem zeker in mijn achterhoofd. Zie nergens iets staan van een deadline. Mocht al het andere niets worden, dan ga ik die waarschijnlijk nemen.

Goed plan eerst alles onderzoeken en anders kun je altijd nog voor die gaan! Hij bevalt ons in ieder geval erg goed dus moet je toch daarvoor gaan zit je in ieder geval goed.

Stronger than you seem

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 20:55

Ik was zelf lid bij vereniging t loopie voor het eten. Geen eigen toilet maar wel dagelijks 2 stops met heerlijk (warm) eten

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 21:41

Wat een snelheid dames! Ik heb de betalingen goed en wel binnen en morgen ga ik de button bestellen. Jullie horen dan van mij als ze op de bus gaan. Ik zou ze met 3 a4 werkdagen binnen moeten hebben dus we gaan het zien.

Stronger than you seem

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 18:29

Hoe is het met je rug Kobus? Nog last gehad van de warmteuitslag Maylotje? De rest ook nog aan de wandel?

Vandaag weer een tocht gelopen. Eerste 1,5 uur flinke regen. Ook goed om een keer meegemaakt te hebben. Kwamen de regenhoezen mooi van pas Capopjekop. ;) Vandaag als laatste hoop de teensokken aangedaan, wandelwol om de tenen én dan de gewone sokken. En.. Geen blaren! *\o/* Hopen dat deze combinatie blijft werken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Qua zorg onderweg is het trouwens Stichting Wandelsport Dordrecht en Omstreken geworden. 23 euro, dus een erg schappelijke prijs voor elke 10 km een post met EHBO, WC, wat te drinken en een koek (krijg je bonnen voor). :)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 18:59

Super fijn dat je de oplossing hebt gevonden!
Ik heb vandaag de 25km van de kippenloop gelopen. Eindelijk heeft mijn kleine teen zich weer eens gedragen! Nu alleen mijn hakken en voorvoeten nog..... Maar die had ik strak in de tape!

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 20:33

Wat fijn marloe!! Hopelijk blijft deze combi werken! Wij hebben nauwelijks nog kunnen trainen deze week. Druk, concert, en ook nog introductie bij mn nieuwe bijbaan. Morgen gaan we weer een stukkie lopen. Is hier geen georganiseerde tocht dus zelf maar wat bedenken.

Top danseresje dat je kleine teen zich goed gedroeg!

De button is trouwens besteld van de week! Dus nu hopen dat ze snel hier zijn en op de post kunnen naar jullie.

Stronger than you seem

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 21:53

marloe schreef:
Hoe is het met je rug Kobus?

Nou eigenlijk niet zo best. Ik kon woensdagochtend bij de fysio terecht en die constateerde dat mijn lange rug spier rechts weer helemaal verkrampt is, na de 1ste behandeling ging het donderdag en vrijdag overdag eigenlijk wel goed maar gisteravond was ik aan het stofzuigen en wilde iets van de grond pakken en stond ik weer geparkeerd, afgelopen nacht nauwelijks geslapen van de pijn , vanmiddag een klein rondje van 3.5km gelopen dat ging eigenlijk beter dan dat ik had gedacht. Ik hoop vannacht beter te slapen en dan morgen een rondje 15km te lopen,ik kan gelukkig na 5 of 10 km de keus maken om het af te breken of door te lopen, ik hoop dat het het laatste gaat zijn. Maandagavond moet ik weer naar de fysio. Fysio heeft aangegeven dat de vierdaagse geen probleem zou moeten zijn. Moet veel lopen, dus dat komt dan goed uit :') , desnoods met paracetamol, dat mocht om de scherpe randjes eraf te halen.