Wat een mooi bericht van haar moeder! En wat geweldig dat Roby nog iets voor ze geregeld had.
MB om eerlijk te zijn denk ik dat Roby het jammer zou vinden wanneer je stopt met een forum wat zo belangrijk voor haar was...
Bokt kan er uiteindelijk ook niets aan doen dat het bokt is... die regeltjes maken toch dat we ook nog iets te zeuren hebben op een plek waar mensen elkaar digitaal ontmoeten maar toch zoveel voor elkaar kunnen betekenen vanachter hun schermpjes...
Anyway, ook hier kijk ik altijd als eerste wanneer er iets gepost wordt
Close the door, shut the world away, all the fight's gone from this wounded heart Oma ik mis je www.motivier.nl
**Life is what happends to you while you're busy making other plans...**. Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij, maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij
Wat een mooi bericht van haar moeder. Je ziet van wie ze haar kracht had. Het blijft een heel verdrietig iets, zo jong weggerukt uit het leven. Maar ik vind het mooi dat ze hier toch “blijft” bestaan voor iedereen.
Wat een mooi bericht van haar moeder. En echt Roby om cadeaus te regelen voordat ze stierf
Blijft gek. As ik naar Bokt ging klikte altijd eerst op dit topic om updates van Roby te lezen. En nu klik ik er nog steeds op en ik weet dat Roby niks meer zal plaatsen, maar er is een soort van stille hoop. Gek, terwijl je weet dat het niet meer komt...
Ook ik kijk iedere keer dat ik zie dat er hier gereageerd is weer wat er gezegd wordt.
Mooi om iedere keer weer te zien hoeveel Roby losgemaakt heeft en hoe ze op deze manier er toch steeds weer een klein beetje bij is...
FNRS Jury t/m F20, Zilver opleiding, A-proeven, VA en OS KNHS Jury Bixie-proeven, BB t/m L2 dressuur Zecchino v. Oscar B+13 | L1+10 | L2+10 Rood hoort op 31 en blauw hoort op 66
Wat jammer dat ik gisteren de Wereldlichtjesdag heb gemist, anders had ik natuurlijk een kaarsje laten branden voor Roby!
Het was gisteren zo een hectische dag voor me geweest helaas, mijn vader is opgenomen in het ziekenhuis en vandaag hopen we te horen te krijgen wat hij allemaal heeft.
Veel sterkte jansje73. Hopelijk valt het allemaal mee.
Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads. A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear. She's completely lost now, or perhaps she is found, In this strange paper world That's far from the ground.
Wat een lief en mooi bericht van Margret. Ik zou jullie (familie van Roby) zo graag een knuffel willen geven. Wat moet het zwaar zijn voor jullie allemaal. Nooit meer met je dochter knuffelen, nooit meer je lieve vrouw die je kindjes naar bed brengt. Ik hoop dat jullie het ooit allemaal een plekje kunnen geven. Roby is voor altijd in jullie hart.
Nora Valentin José 16 mei 2014 Femke Leah Hendrika 3 januari 2016