En ook al steeds makkelijker vol te houden en zelfs af en toe iets ongezonds dus ik ben tevreden!
Moderators: Sica, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Giolli, Mondy, Dani
_San87_ schreef:_evelien_ schreef:Vandaag begonnen met een schaaltje kwark met honing en vruchtenmuesli. Vanavond verjaardag dus probeer overdag niet te veel te snaaien..
Gaat lastig worden want heb op moment erge snaai neigingen..
Helpt het dan misschien een zoetere theesoort te drinken? Bijvoorbeeld bosvruchtenthee of zo.
poes schreef:Dat kan toch nooit 1500 kal zijn? Kijk je wel uit dat je nog genoeg eet? Anders is het lastig volhouden!
Aight schreef:Misschien heel stom, maar voor de snackers onder ons. Ik ben geen ontbijtpersoon en ook geen toetjes persoon (hou totaal niet van zoete dingen eigenlijk). Maar allerlei hartige snacks kan je me voor wakker maken. Nu ''dwing'' ik mezelf wel al om 's ochtends 500 gram kwark te eten om in ieder geval op gang te komen, want anders stel ik eten uit tot een uur of twee smiddags en dan kan ik blijven snacken. Wat eten jullie na het avondeten bijvoorbeeld nog als hartig iets? Het is eigenlijk niet nodig, en ik probeer de gewoonte van tv kijken/studeren + eten wel te verminderen (drink bijv 1,5 liter thee weg), maar toch zou ik soms wel eens toe willen geven aan zo'n craving
Aight schreef:Misschien heel stom, maar voor de snackers onder ons. Ik ben geen ontbijtpersoon en ook geen toetjes persoon (hou totaal niet van zoete dingen eigenlijk). Maar allerlei hartige snacks kan je me voor wakker maken. Nu ''dwing'' ik mezelf wel al om 's ochtends 500 gram kwark te eten om in ieder geval op gang te komen, want anders stel ik eten uit tot een uur of twee smiddags en dan kan ik blijven snacken. Wat eten jullie na het avondeten bijvoorbeeld nog als hartig iets? Het is eigenlijk niet nodig, en ik probeer de gewoonte van tv kijken/studeren + eten wel te verminderen (drink bijv 1,5 liter thee weg), maar toch zou ik soms wel eens toe willen geven aan zo'n craving
Gebruikers op dit forum: -Namiro-, _Fleurtjuhh_, agee, Alytuiere, Astrid_Brann, bebble, haasje20, Jihama, Kirsten_S, Klis, MataHari13, Nouki_poek, Pallatin, Sarah_Elise, thaampjee, truus1957, twilight7, Typhoon, Whizz, wortel115, xSCWx, Yltje en 108 bezoekers