Dreamy schreef:Sport je er ook bij?
Ik wandel elke dag een uur in hoog tempo en rijd 2x pw paard. Vorig jaar heb ik een tijd aquarobics gedaan, in die periode ben ik veel afgevallen. Zit er over na te denken om dat weer op te gaan pakken.

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Giolli, Dani, Mjetterd, Sica, ynskek
Aight schreef:Welke van de lijstjes moet ik nu invullen om het bij te houden?
xxxmh schreef:Gisteren weer een fout gemaakt door een halve chocolade letter te eten die ik van mijn oma kreeg. Vind het vaak nog zo lastig om niet verkeerd te snoepen omdat alles in het zicht op de keuken ligt.
xxxmh schreef:Gisteren weer een fout gemaakt door een halve chocolade letter te eten die ik van mijn oma kreeg. Vind het vaak nog zo lastig om niet verkeerd te snoepen omdat alles in het zicht op de keuken ligt.
xJennifx schreef:xxxmh schreef:Gisteren weer een fout gemaakt door een halve chocolade letter te eten die ik van mijn oma kreeg. Vind het vaak nog zo lastig om niet verkeerd te snoepen omdat alles in het zicht op de keuken ligt.
Dat had ik vroeger ook! Maar dan moet er echt een knop omgaan in je eigen hoofd. Je kunt alles wel altijd wegstoppen maar als ergens anders wel die verleiding is... Niet opgeven
DonnnavZ schreef:Ik heb een appel partje op
Trots op mezelf
(ik eet geen groente en fruit dus dit emis een big deal voor mij)
Verder dit weekend echt slecht bezig geweest... Teveel alcohol fris en lekkers.... Achja nieuwe week
capopjekop schreef:DonnnavZ schreef:Ik heb een appel partje op
Trots op mezelf
(ik eet geen groente en fruit dus dit emis een big deal voor mij)
Verder dit weekend echt slecht bezig geweest... Teveel alcohol fris en lekkers.... Achja nieuwe week
Dan krijg je nooit genoeg binnen lijkt me. Lust je smoothies? Anders een proberen of je dat weg krijgt. Ik vind veel groente eten lastig. Ik word op een gegeven moment misselijk. Dus ik mix groente door mijn smoothies zodat ik het toch binnen krijg.
Volgens mijn vriend zijn mijn taille en kont al strakker aan het worden. Zelf zie ik het niet maar ik geloof hem maar. Ik voel bepaalde spieren wel harder worden
poes schreef:Renee16: hoeveel ben je afgevallen in drie weken? En hoeveel calorieën heb je per week gegeten?
xJennifx schreef:@Its_daantjee
Ik heb hetzelfde wat betreft puistjes! Hopelijk tijdelijk want heb er normaal nooit echt last van!
Nou ik net uiteten geweest bij Loetje, biefstuk frites en een toetje (Bastogne tiramisu) was lekker maar wel veel gegeten in totaal vandaag.
Gebruikers op dit forum: anne182, Berriepi, Ceffyl, Dani, Earth, Joanne1997, joyce83, langua, marygoround, Poekkie, RavenIris, RoosDeG, UhNee en 66 bezoekers