Ik weet dat er wordt aangeraden om regelmatig te eten en dan niet zo te bunkeren, maar dit is ook wel eens fijn

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Giolli, Dani, Mjetterd, Sica, ynskek
its_daantjee schreef:ik ben een aantal dagen weg geweest, maar heb wel netjes volgehouden natuurlijk! hier en daar snoep ik iets lekkers afentoe. maar ik merk dat ik steeds minder moeite heb met dingen laten staan!
nogsteeds merk ik dat ik last heb van puistjes sinds ik mijn eetgewoonten veranderd heb.. het word gelukkig wel minder!
gisteravond een verjaardag gehad, taartje afgeslagen en wat blokjes kaas gesnoept, best netjes dus! ik merk wel dat ik iets makkelijker word met wat lekkers eten, is niet helemaa de bedoelling, dus daar mag ik weer wat strenger op zijn. teller staat nu op 89,5. ik heb vd week een oude broek uit de kast getrokken die ik echt niet meer paste. veel te strak, ligt al zeker 2 jaar in mn kast, zowaar paste ik er in! hij is bij mijn buik nog een beetje strak, maar mijn benen passen er in zonder afknellen! is een erg lekker gevoel en heel motiverend haha ! ook merk ik dat mijn paardrijlaarzen een stuk makkelijker dicht gaan. heel blij mee dus!
Gebruikers op dit forum: 3lsk3, Ashkerlon, Azmay, FemkeRoosje, Jade91, Linsey_X, Majestic-12, marijkuh, Nanna, Secretly, Yinka en 67 bezoekers