Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Giolli, Dani, Mjetterd, Sica, ynskek
DideH schreef:Houd je je eten al bij in een app? Sinds ik dat doe ben ik mij veel bewuster van wat ik eet en denk ik echt 2x na voor ik iets opeet
Jij kan dit ook!
Renee_S schreef:Eten blijft voor mij ook echt een heikel punt zeg.. niet snoepen gaat best aardig. Maar ik maak mijn maaltijden zo graag ongezond... hou ook echt te veel van kaas en sausjes. Echt een kwestie van doorzettingsvermogen kweken, en jezelf vooral af en toe ook blijven trakteren op iets lekkers, weekt voor mij het beste
vec schreef:Ik zie wel dat ik echt streng ben voor mezelf... geen zoetigheid, niet teveel brood, geen lekkere dingen buiten gezond...
1x per week ongezond bv een frietje of een zelfgemaakte pizza van bloemkoolbodem (al is dat niet per definitie ongezond)
Soms is het wel wat moeilijk maar tot nu toe houd ik het goed vol.
Mis alleen mijn chocolade.
opisop_shop schreef:Noten zijn wel gezonde snacks maar bevatten wel veel calorieën.
Als we een keer een nieuwe oven hebben wil ik groente chips gaan maken.
Nu paar keer in de magnetron gemaakt maar heb je geen lekkere bite.
Ik ben nu zo'n 4 week bezig bij de afslankliniek en sta op -6.5 kilo.
Ik weeg mij dagelijks. Vaak ochtend en avond, zodat ik mijn voeding evt kan aanpassen. Dat houdt mij gemotiveerd maar is voor mij geen obsessie.
Omdat ik veel overgewicht heb mag ik veel eten vind ik zelf.
Moet nog 30 kilo af.
[ [url=m/GYTkXh.jpg]Afbeelding[/url] ]
LadyMadonna schreef:Ik zou willen dat ik snoeptomaatjes luste, maar helaas....
Maar goed, snoep koop ik niet meer, maar nog wel een reep chocola (waren er twee) en een zak chips per week....
Cabelona schreef:LadyMadonna schreef:Ik zou willen dat ik snoeptomaatjes luste, maar helaas....
Maar goed, snoep koop ik niet meer, maar nog wel een reep chocola (waren er twee) en een zak chips per week....
Lust je wel paprika, bloemkoolroosjes (rauw) of wortel? Dat zijn ook dingen die lekker wegknabbelen
Gebruikers op dit forum: anne182, Berriepi, Ceffyl, Dani, Earth, Joanne1997, joyce83, langua, marygoround, Poekkie, RavenIris, RoosDeG, UhNee en 66 bezoekers