Moderators: Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani, Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek
xApple schreef:Als ik ongesteld moet worden zit er zo een hele kilo bijEcht niet leuk om dan te wegen.
Hier gaat het vandaag gelukkig weer wat beter.
O; 2 crackers 1x kipfilet met beetje roomkaas, 1x gevuld eitje salade.
T; 2 mandarijnen
L; 2 speltboterhammen 1x farmersalade, 1x kipfilet met beetje roomkaas. 2 crackers met 1x smeerkaas en 1x gevuld eitje salade (ja dat lees je vaak ik vind dat zo lekker).
T; banaan
A; quiche met veel broccoli en vega spekjes.
Ik drink veel thee en water met citroen.
Denise_Storm schreef:Hallo allemaal!
Mag ik mij hier ook melden? Vakantie is voorbij, dus tijd om op een gezondere tour te gaan. Ik schrok behoorlijk toen ik de weegschaal trof vorige week (had mij in jaaaaren niet gewogen).
Ik ben (bijna) 24, 1.68 meter kort en de weegschaal geeft 76 kilo aanDe eerste stappen zijn gezet: vanaf vandaag geen thee met suiker, frisdrank etc. meer en meer bewegen.
Vorige week gestart in de sportschool. Mijn streven gaat zijn om 2 keer per week te gaan sporten. Het paardrijden gaat momenteel niet (ik heb teveel last/pijn van mijn lichaam). Dus ik train Storm momenteel veel vanaf de grond. Ik werk 20 uur per week als communicatiemedewerker op een gemeente (dus veel zitten) en ik ben bezig met afstuderen.
Ik ben vooral ook benieuwd naar jullie maaltijden, ik vind het zo lastig. Ontbijt is sowieso een ramp, dat lukt vaak gewoon echt niet. Maar ook handig lunchmaaltijden en avondmaaltijden (als de planningen krap zijn) zijn vaak een uitdaging. Ik vind brood niet lekker, en noten etc. ben ik ook geen fan van.
My fitness pall app geeft aan dat ik 1340 calorieën per dag moet binnen krijgen, en die andere berekenaar (ik ben hem even kwijt, maar zag hem hier voorbij komen laatst) zegt 1560. Wat is volgens jullie reëel?
Nou lieve medebokkers; op naar een gezond en fit 2019! Ik lees graag mee