Hooikoorts

Moderators: Polly, Hanmar, EvelijnS, Shanna, Dani, benangelique, Ladybird

Sophievhouw

Re: Hooikoorts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-19 22:15

Bij mij is het op het moment echt verschrikkelijk -O- Zit aan de pillen, deslatoradine en druppels :')

Sophievhouw

Re: Hooikoorts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-19 17:05

Ik smeer ook nog wel eens een laagje vaseline rond mijn neusgaten, blijven de pollen aan plakken! En een zonnebril op doen werkt ook erg goed! 8-)

Sophievhouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-19 12:52

Dilan93 schreef:
Ik had altijd heel erge last van hooikoorts, kreeg er prednison prikken voor, icm pillen, neusspray en oogdruppels om te onderdrukken.

Die prikken mogen ze helaas niet meer geven. Wel merk ik dat ik, sinds ik voornamelijk plantaardig ben gaan eten, de klachten heel sterk verminderd zijn. Schijnt dat ik slecht tegen melkproducten kan. :=

Op vakantie weinig plantaardige opties, dus wel zuivel gegeten/gedronken, meteen weer heel veel klachten. Nu twee weken weer plantaardig aan het eten, gaat de goede kant weer op :)

Fijn dat je daar achter bent gekomen, scheelt een hoop ellende!!

Sophievhouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-19 11:20

Ik heb nu een ingreep gedaan om mijn neusschelpen te verkleinen, voor meer lucht in mijn neus omdat het zo opgezet was door de hooikoorts... Ze hebben gekeken of imuun therapie kon maar dit was niet mogelijk, omdat het te heftig was.

Hoe is het bij jullie nu?

Sophievhouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-19 09:43

SusanH schreef:
Voel je dat zelf niet? Ik voel gelijk of het van de allergie is of niet. Kan alleen niet goed uitleggen hoe ik dat voel. Ik ben iig blij met de regen *\o/*

Precies, ik ben er ook blij mee! Kunnen de weilanden ook weer groen worden ;)