Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird
Citaat:Ik vermoed dat hier -statistisch gezien- meer bokkers reageren die daadwerkelijk vanalles doen, dan die gewoon 2 x dgs een plens water in hun gezicht gooien. Dus zal een vertekend beeld geven, ik denk wel dat je huid deels een weerspiegeling is van je innerlijke fitheid.
Vanillia schreef:Het is een fabeltje dat je van crème een vette huid krijgt. Juist door je huid steeds uit te drogen door enkel water te gebruiken zal je huid langzaamaan steeds vetter worden. Je huid gaat namelijk compenseren voor het feit dat hij steeds droog is.
AylaL schreef:Ik heb een hele vettige huid dus probeer zo min mogenlijk er op te smeren.
Ochtend en avond wassen met zeep en water en vervolgens een grote klodder aloevera gel! Ook direct minder puistjes toen ik hiermee begon.
Gebruik geen makeup dus dat hoef ik er gelukkig niet af te halen.
xxxmh schreef:AylaL schreef:Ik heb een hele vettige huid dus probeer zo min mogenlijk er op te smeren.
Ochtend en avond wassen met zeep en water en vervolgens een grote klodder aloevera gel! Ook direct minder puistjes toen ik hiermee begon.
Gebruik geen makeup dus dat hoef ik er gelukkig niet af te halen.
Welke aloe Vera gel gebruik je ?
Figaro schreef:Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos
Vanillia schreef:Het is een fabeltje dat je van crème een vette huid krijgt. Juist door je huid steeds uit te drogen door enkel water te gebruiken zal je huid langzaamaan steeds vetter worden. Je huid gaat namelijk compenseren voor het feit dat hij steeds droog is.
Gebruikers op dit forum: alicia2, Binck8, Bo2012, Charat, Jussem, manonutjuh, Poekkie, SanneMylou, StillAngel, Unicorn79, Vinny12511 en 146 bezoekers