Gevoelige hoofdhuid, wat voor conditioner?

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

_Nelleke_

Re: Gevoelige hoofdhuid, wat voor conditioner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 20:36

Hier nog iemand die op veel shampoos reageert. Inclusief haaruitval, jeuk etc. Heb alles geprobeerd en veel waar ik op papier tegen zou moeten kunnen kan ik niet tegen zoals neutral, lush, shampoos van de tuinen, apotheek etc. Waar ik niet op reageer, ondanks de hoeveelheid parfum, is aussie. Misschien is dat ook het proberen waard?

Op zoek naar een leuke, lieve hond? Kijk ook eens bij AnimalinNeed. Tientallen honden hebben nog geen fijn huis! Bij vragen staat mijn PB-box altijd open!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 20:57

Ik gebruik grahams natural shampoo en conditione, de conditioner gebruik ik 1x per week ongeveer en dan alleen op de toppen, niet op het hoofd zelf zeg maar. Fijne shampoo, ik ben voor heel veel allergisch/gevoelig, deze gaat goed.
Lush vond ik niks, ik laat mn haar bij de kapper vaak ook wat uitdunnen, zoveel beter.
Als je hoofdhuid vaak broeierig is kan er ook een gistinfectie zitten. Dat geeft ook jeuk. Selsun bij de apotheek kan hier weer bij helpen

Kerstmuts

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Ruby1995

Re: Gevoelige hoofdhuid, wat voor conditioner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 09:07

Hoevaak was jij je haar?

C'est la vie ♥