schurende dijen

Moderators: Shanna, Dani, EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-19 11:53

antje_vip schreef:
Jéétje wat een hysterische reacties omdat iemand oppert om af te vallen :') Stel je voor zeg...

Ga je nou echt wéér reageren om te reageren? Puur om nóg meer reacties uit te lokken? (want daar was de eerste reactie ook voor bedoeld toch?

Mijn mening over je heb je in ieder geval nog even benadrukt :)

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 11:53

ik ben bang dat bandalettes gaan zakken bij mij. Ik heb ooit van die panty dingen aangehad. zonder bartels.. (ik dacht doe een keer wat leuks voor mn vent) zakken die dingen steeds af.. Me vriend kwam niet meer bij, en ik maar opheisen, en ja ze hadden siliconen randje)

en heb maatje 38. Maar gewoon stevige bovenbenen... zelf als ik 10kg lichter weeg heb ik er last van.. heb echt olifanten benen (bovenkant) en bedoel ik niet negatief. Weet niet hoe ik het anders moet beschrijven. Je hebt er een naam voor. Dan kan sporten/afvallen wat je wilt er blijf vetophoping rondom mijn dijen/bovenbenen.. MAar kom even niet op de naam..

Ik heb wel eens van die strakke boxers van mn vent aangetrokken :+ haha omdat gewone vrouwenboxers bij mij omhoog kruipen...

~volg mij en mijn haflingers op YouTube
http://www.youtube.com/c/HaflingersStanleyMaximus~
:-)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 11:54

Golden_Angel schreef:
antje_vip schreef:
Jéétje wat een hysterische reacties omdat iemand oppert om af te vallen :') Stel je voor zeg...

Ga je nou echt wéér reageren om te reageren? Puur om nóg meer reacties uit te lokken? (want daar was de eerste reactie ook voor bedoeld toch?

Mijn mening over je heb je in ieder geval nog even benadrukt :)

Jij citeert mij nu ook geloof ik ;) Nadat jij (en anderen) mij persoonlijk aanvallen wilde ik nog wel even reageren op jullie overtrokken reacties.

Lang niet alle asieldieren zijn beschadigd voor het leven. Op zoek naar kat/hond/knaagdier/vogel? Kijk eerst even hier! https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/
Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 11:57

antje_vip schreef:

Maar Antje_vip, ik heb even naar jouw foto's gekeken. Ik weet toch bijna zeker dat jij ook last van schurende bovenbenen heb. Op de foto's heb je ook niet de allerdunste benen.

'What if I fall?'
'Oh but my darling, what if you fly?'

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 11:58

Storm schreef:
antje_vip schreef:

Maar Antje_vip, ik heb even naar jouw foto's gekeken. Ik weet toch bijna zeker dat jij ook last van schurende bovenbenen heb. Op de foto's heb je ook niet de allerdunste benen.

Geen last van.

Lang niet alle asieldieren zijn beschadigd voor het leven. Op zoek naar kat/hond/knaagdier/vogel? Kijk eerst even hier! https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/

WendyKtH

Re: schurende dijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 12:02

Bij mij helpen de dunne broekjes van de Hema erg goed. En vind ze niet warm met dragen

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 12:03

Dan draag je vast geen leuke jurkjes maar loop je enkel en alleen rond in de stal met je rijbroek aan omdat daar je enige vrienden staan die je hebt.

Niet leuk he, zo'n opmerking? Datzelfde geldt van jouw opmerkingen. Sommige dingen mag je best in je hoofd zeggen, maar schrijf je uit fatsoen niet op.

'What if I fall?'
'Oh but my darling, what if you fly?'

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 12:06

Storm schreef:
Dan draag je vast geen leuke jurkjes maar loop je enkel en alleen rond in de stal met je rijbroek aan omdat daar je enige vrienden staan die je hebt.

Niet leuk he, zo'n opmerking? Datzelfde geldt van jouw opmerkingen. Sommige dingen mag je best in je hoofd zeggen, maar schrijf je uit fatsoen niet op.

Heel leuk, maar je aanname klopt niet :Y) Het zal wel aan mij liggen maar ik snap niet dat mensen het onweerstaanbaar vinden als ze te horen krijgen dat vetverlies kan helpen als oplossing voor een probleem. Maarja. Misschien ben ik iets minder gevoelig.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 12:10

antje_vip schreef:
Storm schreef:

Heel leuk, maar je aanname klopt niet :Y) Het zal wel aan mij liggen maar ik snap niet dat mensen het onweerstaanbaar vinden als ze te horen krijgen dat vetverlies kan helpen als oplossing voor een probleem. Maarja. Misschien ben ik iets minder gevoelig.

Wellicht is het verstandiger als je in een ander topic gaat reageren.
Ja vet verlies helpt, maar helaas is dat niet in 1 nacht weg gepoeft ( Was dat maar zo ;) )
Maar zoals je hier kan lezen hier ligt het niet alleen aan de vetjes op je benen.

MarcoBorsato

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 12:11

antje_vip schreef:

Jeetje wat een onvermogen van zelfreflectie. Stel je voor!

Secretaresse van Quera
Het is de waarheid

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 12:14

Fijn voor jou, Antje_vip, dat je er geen last van hebt. Jammer voor alle andere in dit topic, die er wel last van hebben. Ik denk dat het net wat complexer ligt dan enkel vet verlies.
Dus als je het niet erg vindt, kunnen we weer verder ervaringen uitwisselen. Jouw tip is opgenomen in het topic, misschien heeft iemand er wel iets aan. Maar ik denk niet dat je verder nog veel hebt toe te voegen, of wel soms? :)

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 12:32

Afvallen heeft geen enkele zin. Ik ken mensen die mega slank zijn, en ook die hebben er last van. Heeft niks met ‘dik’ zijn te maken, dus als je niks zinnigs kan zeggen, hou je er dan vooral buiten.

Ook ik ben helaas slachtoffer van dit probleem. Ik heb destijds een oude legging kort afgeknipt. Dit helpt ook goed, is alleen wel erg warm. Staan goeie tips tussen, dus dat ga ik ook maar eens proberen! :))

Life is better with bunny’s!
Pip - Muffin - Pebbles - Mikey

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-19 12:39

een legging of panty afknippen heb ik ook wel eens gedaan, werkt wel maar ze krullen zo op :'). Sta je daar midden op straat te prutsen onder je rok _O-

elizabeth85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 12:41

Ik ben ook echt een jurkjes mens. En ondanks maatje 36 echt wel last van schurende benen. Ik draag er meestal een korte legging onder, of een onderbroekje met extra lange pijpen maar daar zit lycra in en dat zweet nog.voor mij dus het liefste een katoenen korte legging. Ik doe het ook nog voor mn discretie, je hoeft nooit bang te zijn als je je bukt of je jurk opwaait dat iemand tegen je string of onderbroek aankijkt. Of als je jurk toevallig toch ietsjes doorschijnt staat het gewoon netter...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 12:49

antje_vip schreef:
Storm schreef:

Het helpt ook, ben al op 11 van de 15 kilo sinds januari. Heb inmiddels helaas ook indrukwekkend brede benen door sporten dus dat schuren blijft. Want helaas werkt afvallen niet tegen een scheve heupstand. Lekker makkelijk gezegd. :=

Volg mijn fotografie @MarlindeMeijerFotografie

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 13:10

Misschien wat genuanceerder: Bij sómmige mensen kan het helpen om wat af te vallen? Althans, bij mij was dat het probleem :o Niet trots op oid, maar wel de waarheid. Daarnaast ben ik me heel erg van bewust dat magere mensen ook hiervan last kunnen hebben, en dat de bouw bepalend is. Bij mij hielp het dunne shaping broekje van de hema ook (die naadloze, €15 vgm)

Ik verkoop mijn kleren op United Wardrobe! (Meestal maat M/L): https://unitedwardro.be/u/vFf?plcl

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 13:11

1 been amputeren helpt denk ik ook wel goed :+

Zafira, Meriva en ik <3 2007-2015 & 2016 & 2017 & 2018 & de toekomst <3 instagram the_real_qimm

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 13:12

Schurende dijen is niet altijd het probleem van vet. Bij sommige mensen misschien wel, en kan het helpen als je wat afvalt. Helaas niet altijd.

Zelf ga ik die vaseline eens proberen voor mijn arm. Als ik met een topje ga hardlopen krijg ik schuurplekken op mijn rechterarm. Gisteren was ik mijn arm zo breed aan het houden dat ik precies een mislukte kip was.

@Qimm,wel hoog genoeg dan :')
Laatst bijgewerkt door The_Cat op 18-06-19 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

To ride a horse is to ride the sky.

Pandameisje

IK zweer bij dit!! het werkt echt !!
Afbeelding

Steeph

Qimm schreef:

Én scheelt een hoop gewicht! Ik zie alleen maar voordelen! *\o/*

Op zoek naar een stage! Biologie en medisch laboratoriumonderzoek, HBO, jaar 3, 40 weken startend in februari inclusief afstuderen *\o/*

Schoentjes, kerstmutsen en cadeautjes!

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-19 13:17

Steeph schreef:
Qimm schreef:

We kunnen een been marktplaats opzetten? Misschien dat iemand er belang bij heeft kunnen we nog wat aan onze benen verdienen ook :')

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 13:19

Golden_Angel schreef:
Steeph schreef:

We kunnen een been marktplaats opzetten? Misschien dat iemand er belang bij heeft kunnen we nog wat aan onze benen verdienen ook :')

Linker+rechterschoen delen?

Ik verkoop mijn kleren op United Wardrobe! (Meestal maat M/L): https://unitedwardro.be/u/vFf?plcl

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 13:21

Welke maat hebben jullie? :') ik zoek iemand met maat 40/41

Op zoek naar een stage! Biologie en medisch laboratoriumonderzoek, HBO, jaar 3, 40 weken startend in februari inclusief afstuderen *\o/*

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-19 13:54

en hebben we het dan over voetmaat, kuitmaat, dijbeenmaat of lengtemaat? >;)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 13:55

Schoenmaat :+