M'n kleine meisje van 5 maanden weer in ziekenhuis

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Hanmar, Polly

kiki1976

Re: M'n kleine meisje van 5 maanden weer in ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 14:01

Zweettest is idd voor taaislijmziekte, die heeft mijn dochter ook gehad

SolarHertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 18:33

Hoe gaat het nu ?

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 18:42

Daar ben ik ook heel benieuwd naar!

<3 <3 <3 <3

marije1109

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 19:23

Mijn nichtje heeft vergelijkbare klachten. Blijkt na het rs virus een ernstige luchtpijp vernauwing. Was nog spannend of ze zo'n tube in de luchtpijp moet, gelukkig hoefde dat niet.
Wel hebben ze kleine sneetjes in de luchtpijp gemaakt zodat het oprekt.
Ziekenhuis Groningen. Mijn nicht is er super tevreden over en goed geïnformeerd en begeleid.

Life is good, Marie mijn topper!

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 19:45

Wat een schrik TS!
Geluk bij een ongeluk dat je op vakantie was en nu dis een arts hebt getroffen die het naadje van de kous wil weten. Fingers crossed dat het geen cf is..

Sterkte!

Mijn Groninger Paard, zeldzaam leuk
Mees Het Grappigste veulen van Bokt
[KS-ITP] Groninger Mees maakt nieuwe vrienden

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-19 20:34

Bedankt, onze kleine meid ligt helaas nog in het ziekenhuis. Wel lijkt ze wat beter te drinken, en is ze van de zuurstof of, wel moet ze nog steeds vernevelen. Als het goed is hebben ze vandaag of morgen contact met onze zorgverzekeraar om te overleggen of onze kleine meid door moet naar een Nederlands ziekenhuis of dat ze mee naar huis mag. Voor als nog gaan ze van een hele heftige bronchitis uit.

Ze lijkt wat vrolijker te zijn, we horen morgen meer. Het vernevelen lijkt ze wel fijn te vinden.

Marije: ik zal het onthouden, en voordragen aan de artsen.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 20:43

Mijn zus loopt ook in Groningen ook hele goede ervaringen. Voor de opnames etc Groningen en voor standaard controles in Sneek op advies van de arts in Groningen

<3 <3 <3 <3

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 20:48

Sterkte voor jullie & jullie kleine meisje :(:)

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-19 21:01

Bedankt voor de reacties, we zijn vandaag weer thuis gekomen met z'n 4ren. Afgelopen dinsdag mocht ons kleine meisje naar huis.

Welliswaar met pufjes, maar daar lijkt ze goed op te reageren. Wel hebben we besloten om naar een ander ziekenhuis te gaan om haar verder te laten onderzoeken. We gaan met haar niet meer terug naar het ziekenhuis waar ze ons hebben aan laten modderen (voor ons gevoel).

In het andere ziekenhuis hebben we woensdag middag een afspraak. Norma duurt het langer maar omdat de artsen het toch wel spoed vonden konden we zo snel terecht...

Voor nu lijkt het erop dat ze bronchitis heeft en dat ze in Luxemburg is opgenomen is omdat ze er een virus bij leek te hebben. Waardoor zij dus zo met ademhalingsproblemen kwam te zitten...

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 21:16

Jeetje wat heftig. Fijn dat je meisje weer thuis is en logisch dat je naar een ander ziekenhuis wil.
Veel sterkte!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:06

Toen mijn jongste baby was hebben we ook getobt en al snel moest ze een puf hebben. Die werkte niet, later kwamen we er achter dat ze koemelk allergie had. Ze reageerde heel heftig op melk.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:14

Beauty26 schreef:
Iedereen bedankt voor de reacties. Ik reageer ff algemeen.. op telefoon reageren is lastig op ieder appart.

Het kan bronchitis van het RS virus zijn idd..maar daarvoor krijg je dan dacht ik toch ook oudjes of iets om de benauwdheid mee te verlichten?

Zodra ze maar iets verkouden word word ze ook spaans benauwd. Het is zo sneu.. we hebben ook besloten dat we ook een ander ziekenhuis om een 2de mening gaan vragen.. kijken wat die zeggen waarschijnlijk heeft ze er een of ander virus bij gekregen en maakt dat dat ze nu er zo slecht aan toe is.

Ze heeft voor nu een licht kalmerend iets gehad omdat ze alleen maar aan het huilen was en zo banauwd was. Ook is haar zuurstof toevoer hoger gezet..

Welk virus het is horen we vandaag of morgen .. ik hou jullie op de hoogte.

Mijn dochtertje had dit "vroeger" ook, zodra ze een virus had ontspoorde haar hele
lichaam en werd ze benauwd.

Mag ik vragen wat haar saturatie waarde is op het moment dat ze zo
benauwd is en op de IC ligt?