Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
Supervixen schreef:Je hebt geen kort haar hoor, ik noem dit meer halflang. Ik heb zelf kort haar (op zijn langst max 10 tot 15 cm) en ga al een jaar of 15 naar de kinki kapper. Kost wat, maar ben altijd tevreden. Ze knippen daar gewoon erg goed.
Bravura schreef:Meen je dat, dat je 't kort vind? Vind 't een mooie lengte. Misschien meer lagen voor meer volume en zo eerst nog langer laten worden terwijl de voorzijde steeds wat ronder geknipt kan worden. Van daaruit weer naar lang dan. Zo wordt de lengte ook niet ineens weer kort. Eerst de achterkant er weer bij laten groeien.
Amado7 schreef:Naar de kapper? Hartstikke leuk zo je haar. En dat meen ik, niks meer aan doen!
Niet wat je wilde horen misschienMaar ik wilde het toch even zeggen!
Electra63 schreef:Ik vind je haar leuk !
Kinki Kapper ging ik vroeger ook heen. Maar vind ik vooral goed in korte kapsels en kleuren.
Kan je aan vriendinnen niet vragen, wie een goede kapper heeft?
Doutz16 schreef:Wat voor shampoo e.d. Gebruik je?
Ik zou het niet korter doen ofzo. Dat verandert niet direct iets aan het volume van je haar.
Daarnaast vind ik je lengte super mooi.
Romy1234 schreef:Meer lagen geeft misschien in het begin meer volume maar is niet de oplossing.
Mijn tip (ben zelf kapster): laat je haar knippen door een kapper die op de valling van het haar knipt en ook de punten inknipt om zachtere lijnen te maken.
Kinki kappers doet dat inderdaad bijvoorbeeld, maar zijn wel salons meer die dat doen, welke regio zit je?
Snorlex schreef:Ik gebruik ook loving blends en mijn vrij wilde haren worden daar zwaarder en dus sluiker van.
Nu jij dat juist niet wilt, is het misschien verstandig te zoeken naar een shampoo voor volume of wat vetter haar. Zodat je kapsel wat meer lucht krijgt.
Snorlex schreef:Ik gebruik ook loving blends en mijn vrij wilde haren worden daar zwaarder en dus sluiker van.
Nu jij dat juist niet wilt, is het misschien verstandig te zoeken naar een shampoo voor volume of wat vetter haar. Zodat je kapsel wat meer lucht krijgt.
brokjes schreef:weer langer laten groeien?
Romeo2007 schreef:Ik vind deze lengte juist vlot en jonger doen lijken dan het lange haar. Ik zou idd eerder investeren in een goede verzorging en styling dan een knipbeurt
Doubtless schreef:Snorlex schreef:Ik gebruik ook loving blends en mijn vrij wilde haren worden daar zwaarder en dus sluiker van.
Daar kan droogshampoo ook heel goed bij helpen! Ik gebruik dat niet zozeer om droog te wassen, maar wel om mijn haar luchtig te houden en wat stroever te maken!
Doutz16 schreef:Misschien eens kijken naar een shampoo bar van lush. Ik gebruik die nu en mijn haar krijgt er veel meer volume van (en ik heb erg lang haar)!
Loving blends heb ik ook gebruikt, slap en vet haar kreeg ik er van, meer niet.
Frummels schreef:dat van de cap en loshangend haar zou ik geen rekening mee houden hoor bij laagjes. Mijn haar was nog een heel stuk korter dan het jouwe en dat ging nog heel makkelijk vast. Je moet er even wat handigheid in vinden. En voor die twee plukjes voor kun je misschien een schuifspeldje gebruiken, of je haar naar achteren kammen als je een staart indoet, voordat je je cap opzet![]()
Als je deze lengte wilt houden dan zou ik voor lange lagen gaan, of voor andere haarproducten kijken. Gebruik je wel eens volumepoeder of droogshampoo? Dat doet voor mij echt wonderen.![]()
En als je het weer lang wilt, dan zul je er even doorheen moeten. Dat is heel rottig weet ik, ben er zelf gelukkig net doorheen.
En je hebt er weinig aan, maar ik vind dit je echt vele malen mooier staan dan het lange op de foto die je erbij hebt!
Gebruikers op dit forum: 96Laura, anitas1994, Eilish, Frieke31, PetalBot en 69 bezoekers