Vorig jaar is mijn vader overleden en dat heeft mij met de neus op de feiten gedrukt. Onderverzekering is NIET tof met alle ellende van dien.
Ik ben dus mijn eigen situatie na aan het kijken en heb een tweetal uitvaartverzekeringen die bij lange na geen uitvaart gaan bekostigen, ik ben denk ik op de helft

Zeker nu ik vandaag een brief kreeg dat de uitvaartverzekeringsonderneming geen kostenstijgingen van diensten meer voor haar rekening neemt en je die dus zelf moet bekostigen m.i.v. 2020.
Een bedrag tussen de 8.500 en 10.000 euro voor een standaard uitvaart met crematie is helemaal niet apart heb ik ontdekt. En heb je speciale wensen dan loopt het heel rap op. Wisten jullie trouwens dat je ook niet vrij bent in het kiezen van bijv. een crematorium als je het maximale rendement van je uitvaartverzekering wilt hebben? Ze kunnen namelijk wel in geld uitkeren, maar dan krijg je altijd minder dan wanneer je het dienstenpakket bij ze afneemt en dat is weer verbonden aan bepaalde crematoria in de buurt. Voordien nooit over nagedacht eigenlijk

Hoe hebben jullie het geregeld en zijn jullie voldoende verzekerd?