Help: Gouden stalletje gezocht voor Olivia

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 13:19

schipper1980 schreef:
De reden is een combinatie van beide. Ik heb niet genoeg tijd voor haar en mijn moeder begint niet meer aan een andere pony.
De reden dat ik het via bokt probeer en niet via marktplaats is inderdaad omdat mensen niet te vertrouwen zijn. Op bokt zitten mensen die als het goed is om paarden geven en het niet als een product zien. Ik vind het zonde om haar op de wei te zetten zonder dat er nog iets met haar gedaan wordt omdat ze nog zo goed is en dus meer verdient.

Ze verdient misschien meer, maar hoeveel mensen zitten er precies op een paard te wachten met flinke problemen en dan zijn dravers al niet zo gewild.

Ik zou het dier of ergens op een pensioenplek zetten, zelf in de wei laten lopen of anders misschien toch inslapen. Zo'n dier eindig vaak toch gewoon in de handel.
Hier is er 1 twee maanden geleden weggegaan, duidelijke afspraken gemaakt door vorigd eigenaar over het dier vanwege moeilijk karakter en dier staat nu alweer te koop...
Je hebt het niet meer in de hand als ze het erf afrijden.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten