Nieuw

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Inge_88

Nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-18 11:17

Hoi hoi,

Ik ben Inge ben bijna 30 jaar en heb 4 paardachtingen:) Zoals in mijn profiel:

1 Shetlander Naam Shiva 0.99 cm Zwartbont Merrie 17 jaar
Powerhouse!

1 kruising Tinker/Fries Naam Danzel 1.55 hoog 3 kleur bont 16 jaar
Goedzak met handleiding!

1 kruising Shetlander/curly gladhaar Naam: Perlino Zilverappel Ruin 2 jaar (word uiteindelijk 1.05/1,10)
Rust zelve en een tikkeltje ondeugend!

1 NAS pony Naam: Sanne panterbont...? Merrie 2 jaar (word uiteindelijk 1.05/1,10)
Diva!

Ook nog twee konijntjes (Ozzy en Wilma) En twee honden:) Een nova scotia ducktolling retriever (Joep) en een riesen schnauzer (Jos).

Zelf rijd ik al een tijdje paard, begonnen als ieder kind op maneges en later op de middelbare school mijn eerste paard Danzel gekregen. Dat werd 4 jaar geleden uitgebreid met Shiva, en vorig jaar hebben we Sanne en Perlino aangeschaft.

Ik heb hier een profiel aangemaakt omdat ik met wat probleempjes zit en hulp bij nodig heb (maak ik losse topics over aan), daarnaast heb ik wel al 4 jaar men ervaring met Shiva, maar volgend jaar mag ik voorzichtig mijn tweespan Perlino en Sanne gaan beleren en ik geloof dat ik daar wel wat tips bij kan gebruiken.

Dus ik dacht na jarenlang meelezen laat ik eens een account aanmaken en tips vragen :)

JPitty

Re: Nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 12:54

Hallo en welkom op Bokt! Klinkt als een heel gezellige beestenboel wat jij hebt.

Qua tips en hulp vragen zit je hier wel goed. Er is hier net zo veel kennis aanwezig als er mensen zijn!

Veel plezier hier!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn.
Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij!
Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!

&if=1

Inge_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-18 09:50

Dankjewel! Ik zal snel een keer mooie foto's plaatsen van mijn paardjes :)

xxwienekexx

Re: Nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:22

Welkom op bokt! :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie