Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Moderators: Polly, Hanmar, EvelijnS, Shanna, Dani, benangelique, Ladybird

DubbelDun

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 09:00

@fetisje: ik vind het plaatje heel sfeervol al zou ik er wel één uitspringende kleur in doen.

Betontafel is mooi, maar ik vind het blad wel wat dik.

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 09:01

_San87_ schreef:
De combinaties op je voorbeeld vind ik wel mooi. Zelf zou ik er niet zo snel grijs bij zetten, maar het kan prima.

Bedankt voor je reactie! Dit had ik ook nog in gedachten, al wil ik ook wel warmte kunnen creëren.
Afbeelding

Is de eerste keer dat ik iets kan en mag inrichten, dus is nog wat zoeken! En spannend met een beperkt budget.

Make me smile

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 09:03

De tafel lijkt huge op de foto´s, maar dat is misschien puur de foto :P .
Ik vind de foto met het hout en grijs heel stijlvol! Niet perse mijn ding maar wel mooi. Het lijkt me zoo lastig om zelf het hout allemaal in dezelfde kleur te vinden

DubbelDun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 09:03

Meubels kun je vaak in series krijgen en bij hout is het verschil in kleur niet zo erg zolang het maar dezelfde houtsoort blijft.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 09:10

fetisje schreef:
_San87_ schreef:
De combinaties op je voorbeeld vind ik wel mooi. Zelf zou ik er niet zo snel grijs bij zetten, maar het kan prima.

Bedankt voor je reactie! Dit had ik ook nog in gedachten, al wil ik ook wel warmte kunnen creëren.
[ [url=m/dyUIfT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is de eerste keer dat ik iets kan en mag inrichten, dus is nog wat zoeken! En spannend met een beperkt budget.

Ik vind dit persoonlijk mooier. Het hout geeft al een beetje warmte, en de rest kun je met accessoires doen. Bijvoorbeeld een kleur toevoegen.

*Burp*

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 09:10

Heel mooi fetisje, ik hou van naturel kleuren! Hoewel ik het zelf voor meer warmte zou combineren met bruin-/groentinten.

Toffe tafel mexxlady! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, het ziet er nu wat formeel uit.

Wauw, mooie deuren detroit! Wat een mazzel!!

03-02-2010 Jorinde Lynn
03-04-2012 Viënna Jade
05-07-2014 Eline Mae
♥12-5-1999 Ryvonne Promise †2-4-2013 "If the world would end today..."

liekec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 09:12

Ik vind zo'n lichte woonkamer prachtig, maar ik voel me vaak meer op mijn gemak in wat donkerdere ruimtes :)

Betontafel is niet echt mijn smaak, maar wel netjes uitgevoerd!

Tijdje geleden deelde ik foto's van ons appartement, en nu is eindelijk het laatste pronkstuk binnen: De Eeettafel!

Afbeelding
(Krijg hem niet gedraaid)

Afbeelding

Afbeelding

Wij zijn er reuze blij mee! Past perfect met het hout in de rest van het huis <3

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 09:19

De tafel lijkt inderdaad huge. Zo een grote tafel heb ik in ieder geval niet nodig. :') Het blijft nog uitzoeken maar alvast heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik kan verschillende meningen altijd heel erg waarderen. Ik ben zelf ook eerder van de meer naturel kleuren.

Ik blijf hier gezellig meelezen.

Make me smile

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 09:23

Ik vind het echt heel mooi! Heel erg mijn ding. Ik heb zelf min of meer hout/zwart/grijs en dan groene en rode accenten, vind iets van kleur erbij wel leuk.

“But there's still tomorrow, forget the sorrow.”

_sharonnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 10:03

Prachtig zeg!

Wij hebben veel lichte kleuren in huis, terwijl bij m’n ouders bijvoorbeeld erg donker is, ik vind beide wel wat hebben :)

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 10:07

Gaaf Liekec! Komt 'ie van Inhuis.nl (zo te zien aan de stoelen)? Die vond ik ook zo mooi. (Is bij ons uiteindelijk een andere tafel geworden, maar ik blijf deze mooi vinden.)

Mexx lady, mooi zeg! Mooie stoelen ook <3 is dat stof?

Fetisje, ik zie dat er ook bruin gecombineerd wordt op die foto (stoel rechtsachter). Wsl voor het warme, want veel grijs/zwart wordt toch al snel 'koud', ook gecombineerd met hout. Ik zou als ik jou was een accentkleur kiezen en let ook op je stofkeuze. Als je 'warme stoffen' toevoegt, zoals fluweel, oogt het ook al snel vriendelijker en warmer in je interieur.

liekec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 10:09

Ryder schreef:
Gaaf Liekec! Komt 'ie van Inhuis.nl (zo te zien aan de stoelen)? Die vond ik ook zo mooi. (Is bij ons uiteindelijk een andere tafel geworden, maar ik blijf deze mooi vinden.)

Fetisje, ik zie dat er ook bruin gecombineerd wordt op die foto (stoel rechtsachter). Wsl voor het warme, want veel grijs/zwart wordt toch al snel 'koud', ook gecombineerd met hout. Ik zou als ik jou was een accentkleur kiezen en let ook op je stofkeuze. Als je 'warme stoffen' toevoegt, zoals fluweel, oogt het ook al snel vriendelijker en warmer in je interieur.

Nee, tafel komt van Voordeeltafels.nl ( :Y) ) en de stoelen van Telegraafaanbiedingen.nl ( :Y) ). Ach je moet wat in je eerste huisje, je ziet het er niet aan af :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 10:19

Ik heb verschillende houttinten en grijs in interieur. In badkamer met zwart erbij. De warmte komt door accessoires. Ik wil juist geen groen meer, heb ik al jaren gehad en ik wil geen bruin haha. Hoewel mijn vloer iets te koud is qua kleur, maar daar gooi ik nog een kleed over haha. Nu is dat ook omdat salontafel en eettafel een koelere kleur hebben, als ik dat opnieuw zou mogen kiezen zou ik daar een iets warmere houtkleur voor kiezen

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 10:20

MyWishMax schreef:
Ik heb verschillende houttinten en grijs in interieur. In badkamer met zwart erbij. De warmte komt door accessoires. Ik wil juist geen groen meer, heb ik al jaren gehad en ik wil geen bruin haha. Hoewel mijn vloer iets te koud is qua kleur, maar daar gooi ik nog een kleed over haha

Wat vind je van paars? Of mosterdgeel?

*Burp*

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 10:24

Oh nee, allebei echt niet _O- Ik heb alle accessoires al hoor, moet alleen de muren nog schilderen en een kleed halen. Oke, nieuwe gordijnen nog.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 10:25

Oh, wellicht verkeerd gelezen, ik dacht dat je kleurtips wilde. Sorry :D.

*Burp*

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 10:26

_sharonnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 10:27

Hier wat foto’s van ons stulpje :)

Ben niet zo’n fan van de zwarte kleedjes op de bank (had eerder witte) maar we hebben een zwarte en grijze kat en ik wilde graag 1 geheel en aangezien ze graag op de bank liggen, dit maar als oplossing gedaan :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 10:29

_San87_ schreef:

Ik zal het verkeerd omschreven hebben, dus geen sorry ;) Alleen maar fijn dat je meedenkt! Je noemt alleen ook net twee kleuren waar ik niks mee heb haha. Ik kan het heel mooi vinden bij anderen, maar het zijn geen kleuren die mij trekken.

Dat kleed is het enige wat ik lastig vind. Ik wil eigenlijk een rustig kleed, omdat de bank al 'drukker' is, helemaal in combinatie met het hout van vloer en andere meubels. En dan ook nog laagpolig of liever geweven oid vanwege de honden. Ik heb er één gevonden die me misschien wel wat lijkt, maar zo lastig...

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 10:31

liekec schreef:
Ryder schreef:

Nee, tafel komt van Voordeeltafels.nl ( :Y) ) en de stoelen van Telegraafaanbiedingen.nl ( :Y) ). Ach je moet wat in je eerste huisje, je ziet het er niet aan af :')

sorry dat ik zo kom binnen vallen, maar ik lees dagelijks mee :) met mijn klus huis doe ik veel leuke ideen hier op.

@Liekec is jouw tafel met transparante lak behandeld?

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 10:32

MyWishMax schreef:
_San87_ schreef:

Ik zal het verkeerd omschreven hebben, dus geen sorry ;) Alleen maar fijn dat je meedenkt! Je noemt alleen ook net twee kleuren waar ik niks mee heb haha. Ik kan het heel mooi vinden bij anderen, maar het zijn geen kleuren die mij trekken.

Dat kleed is het enige wat ik lastig vind. Ik wil eigenlijk een rustig kleed, omdat de bank al 'drukker' is, helemaal in combinatie met het hout van vloer en andere meubels. En dan ook nog laagpolig of liever geweven oid vanwege de honden. Ik heb er één gevonden die me misschien wel wat lijkt, maar zo lastig...

Ja jeetje, kleden zijn inderdaad erg lastig. Helemaal wanneer je geen groen of bruin wil :P. Misschien een donker oudroze kleur? Geeft warmte, je ziet er niet alle vlekken op en het is een warme kleur.

*Burp*

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 10:51

Liekec, hele gave tafel <3

Vind oudroze inderdaad een mooie kleur voor een kleed.

“But there's still tomorrow, forget the sorrow.”

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 10:56

Hi all, ik lees al een hele tijd mee in dit topic, maar was altijd te verlegen om iets te posten :o .

Nu ben ik al een hele tijd op zoek naar een bepaalde stijl behang, maar ik kan het nergens vinden. Weten jullie misschien waar ik dit soort behang (zoals rondom de schouw) kan kopen? Het maakt niet zo veel uit wat het kost.
Afbeelding

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 10:58

Ik weet dat Eijffinger heel erg veel behangsoorten heeft, hen eens contacteren?

*Burp*

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 11:00

Heb je een grote woonwinkel in de buurt? Zoals Eijerkamp, Nijhof, zo'n zaak? Daar hebben ze vaak behang-afdelingen die je hiermee kunnen helpen. Of zoeken op Pinterest tot je uitkomt op een merknaam die je kunt bestellen?