Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
LoveUggs schreef:Mag ik mij hier ook melden als huurder?
Helaas zijn wij nog niet zo ver om te kopen en ben ik 2 jaar geleden bij mijn vriend ingetrokken. We wonen in een buurt waar ik mij absoluut niet op mijn gemak voel en ik wil dan ook graag wat anders. Op meerdere sites ingeschreven, met zoekprofiel maar wij zitten hier relatief goedkoop voor het woonoppervlak dat wij hebben dus we gaan er vaak hoe dan ook op achteruit. Vind ik niet zo'n ramp als we in een fijne buurt terecht komen. Ik reageer op alles wat aan onze eisen voldoet, wil dan graag een bezichtiging plannen maar we worden nieteens uitgenodigdIk bel naar de bedrijven die de huizen aanbieden maar wordt weer terug gestuurd naar de site om via daar te reageren, dan krijgt u zsm reactie. En dan gaat er een week voorbij en hoor je nog niks. Nu een huisje gezien waar ik echt verliefd op ben geworden, en zou zo graag gaan kijken, maar helaas blijft reactie vanuit het bedrijf uit...
Iemand die dat herkent? Iemand die weet hoe je een beetje opvalt en op zijn minst wordt uitgenodigd om te kijken?
Gebruikers op dit forum: *Sharon*, Aeva, Anne_91, Blijgeestig, Caaroo, dito, Domiinooo_, Eleionomae, Felixity, Kmbrly, lovelyfiefy, MariekeS_, miranda19, nele_cairan, November108, pipo, Sodeletuut, SuusvL, tengeltje11, TinkerTreas en 52 bezoekers