Ik ga wss als Odette van barbie Swanlake
(heb ik ook tijdens winter castlefest aangehad)
En als Anneliese van Barbie prinses en de bedelaar samen met een vriendin die als Erika gaat

Moderators: xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight
ScarOfWars schreef:Karla schreef:Ik ben er ook weer bij op zaterdag in Haarzuilens!. Ik ga voor de 4e keer heen, voor de 3e keer in cosplay en voor de 2e keer als steampunk
. Ik heb toevallig gister de belangrijkste dingen besteld en nu is het wachten en knutselen geblazen
Ik wil wel progress foto's zien! Heb we super veel zin in!Twilight schreef:Hier altijd wel elfia haarzuilens. Welk kostuum nog geen idee ^^ als t lukt word het een mareep gijinka. [ [url=m/oFA8iF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ooh dat is wel super gaaf!DarkCupid schreef:Ik ga ook naar haarzuilens! Beide dagen, en misschien ook arcen
Ik ga wss als Odette van barbie Swanlake
(heb ik ook tijdens winter castlefest aangehad)
En als Anneliese van Barbie prinses en de bedelaar samen met een vriendin die als Erika gaat
Leuk! Vorig jaar was je ook als iemand van Barbie toch?
E_J schreef:Nooor_ schreef:Grappig EJ, mijn vriend wil als miles Morales gaan!
Over pruiken heb ik geen verstand dus kan ik je niet verder helpen...
Wat grappig!![]()
Ik ga mezelf even tegen mijn eigen achterhoofd slaan, want ik was gewoon domweg vergeten.... Ik krijg les in pruiken maken op school. Ik heb 3 ongebruikte bundels human hair weaves in huis liggen. Ik heb alle tools om pruiken mee te maken in huis..... Ik ga gewoon proberen of ik zelf de pruik kan maken! Ik wil het een beetje toupet achtig aan gaan pakken, dat het meer een haarstuk wordt dan een pruik. Ik wil proberen om een uitsparing te maken waar Gwen’s sidecut zit, zodat je daar gewoon mijn eigen haar ziet
DJZ schreef:@ Darkcupid: Leuke foto, bedankt voor het delenMag ik deze foto opslaan en delen op mijn fb?
Vjestagirl schreef:van Zorro die helaas zonder haar paard op het podium van de kostuum wedstrijd verscheen.
Achteraf inderdaad 'spijt' dat ik dat niet heb gedaanMaar goed, van dat korte momentje heb ik wel genoten
Gebruikers op dit forum: Loretta en 2 bezoekers