[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Moderators: Muiz, Ods, MirandaT, Essie73, Duhelo

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 22:16

Djilna schreef:
:j :D
Wat voor ras is Sansa?

Maine Coon :)
Mama is iets fijner gebouwd, papa is wel een flinke vent hihi.
Ik denk dat Sansa aan de iets fijnere kant blijft.
2 van haar andere zusjes waren al iets groter, grotere pootjes ook tov haar, en nog 1 ander zusje was ook vergelijkbaar met haar; echt zo'n poppetje zeg maar hihi. Ze lag heerlijk bij mijn man op de arm te knuffelen bv. waar een van de anderen weer meteen eruit sprong bij mij en wilde spelen alleen maar en onderzoeken :') Heel verschillend waren ze dus al.

“Have you ever asked yourself, do monsters make war, or does war make monsters?” - Laini Taylor

C_arola
Hoofdmoderator Informatief en Moderator Markt
May the horse be with you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 22:36

Djilna schreef:
Foaly, ook Good Omens fan zie ik? Heerlijke serie hè <3
Jouw aankopen klinken ook goed. En Stardust heb ik idd ook gezien! Heb een paar van zijn boeken staan die ik nog moet lezen. GO gekocht nav de serie.

Yv ik doe mijn best ja >;) Heb dit jaar al 76 boeken gelezen <<) En gelukkig afgelopen maand en deze maand niet zoveel aangeschaft als tussen Jan-juni :+
En 500 blz in een middag _/-\o_

:oo stevig doorgelezen :j

Wat enorm schattig Melissa!

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:04

cursebreaker schreef:
hihi ja ik SPAM nu wel echt het topic vol met die niet-boeken gerelateerde fotootjes maar ik denk dat puppies en kittens door iedereen wel gewaardeerd worden, toch :')

Parkeer een boek in de foto's en je bent weer ontopic :D Wat een doetjes! :+: Mijn schoontante(?) heeft ook een oud-duitse, geweldige honden!

500 pagina's in 1 dag := Echo is dus wel het lezen waard? Twijfel een beetje, omdat ik toch minder onder de indruk was van Hex dan gehoopt.

"Today me will live in the moment. Unless it's unpleasant, in which case me will eat a cookie." - Cookie monster

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:05

Djilna schreef:
Foaly, ook Good Omens fan zie ik? Heerlijke serie hè <3
Jouw aankopen klinken ook goed. En Stardust heb ik idd ook gezien! Heb een paar van zijn boeken staan die ik nog moet lezen. GO gekocht nav de serie.

Yv ik doe mijn best ja >;) Heb dit jaar al 76 boeken gelezen <<) En gelukkig afgelopen maand en deze maand niet zoveel aangeschaft als tussen Jan-juni :+
En 500 blz in een middag _/-\o_

Jaaaaaa Good Omes is fantastisch :D Ben zo blij met hoe ze die serie hebben gedaan, net niet hetzelfde als het boek maar juist op de goede manier :D

En 76 boeken nu al :oo Hoe dan :oo

There were angels, dining at the Ritz
and a nightingale sang in Berkely Square

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:08

Eelmo schreef:
cursebreaker schreef:
hihi ja ik SPAM nu wel echt het topic vol met die niet-boeken gerelateerde fotootjes maar ik denk dat puppies en kittens door iedereen wel gewaardeerd worden, toch :')

Parkeer een boek in de foto's en je bent weer ontopic :D Wat een doetjes! :+: Mijn schoontante(?) heeft ook een oud-duitse, geweldige honden!

500 pagina's in 1 dag := Echo is dus wel het lezen waard? Twijfel een beetje, omdat ik toch minder onder de indruk was van Hex dan gehoopt.

Geweldige honden idd <3 *\o/*

Ik hoor zulke gemengde dingen over Hex oa dat het me nog niet echt getrokken heeft om die te lezen. Aan de andere kant ook wel weer nieuwsgierig aangezien de auteur echt een hype is geworden en zelfs Stephen King van 'm onder de indruk is haha.

Gister in bad welgeteld 4 pagina's gelezen in Angelfall, whooptiedoo -O- :')
Vandaag proberen of ik wat gelezen krijg in Dance of Thieves.

Vanmorgen even een mailtje gedaan naar Bookdepo. Vandaag is de 10e werkdag aangebroken en het boek had er tussen 4-8 werkdagen moeten zijn. Vind dat ik nu wel lang genoeg gewacht heb :')

“Have you ever asked yourself, do monsters make war, or does war make monsters?” - Laini Taylor

Selka

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:10

cursebreaker, nee wat doe je?! Ik moet nu ook een puppy en kitten <3 Maine Coon blijft mijn favo kattenras. Super leuk, gefeliciteerd :) Hopelijk brengen ze jou en je gezin een hoop vreugde.

Gister When the line becomes a river van Francisco Cantu uitgelezen. Heel interessant boek over de US border met Mexico. Nu begonnen in Turtles all the way down van John Green. Ik wilde even wat luchtigere kost :)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:16

Dankjewel @Selka <3
Iedereen staat vrij om te komen knuffelen tzt haha.

Ik baal trouwens wel. Ik heb via Etsy laatst een gepersonaliseerde stempel gekocht, een datum stempel en een inkt pad zodat ik mijn boeken kan gaan stempelen met naam erin. Er kwam maar niks, kwam naar niks.
Uiteindelijk is het terug gestuurd naar de verkoper en bleek dat het huisnummer niet erop stond.
Kan ik nu weer opnieuw verzendkosten gaan betalen vanuit Spanje, ugh. Maar ik dacht echt dat ik het goed doorgegeven had hoor. Maar zie maar eens te bewijs dat de fout bij hun ligt met het fout adresseren.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:17

Elke keer als HEX passeert denk ik "oh klinkt leuk", maar na mijn eigen leeservaring met een boek van Thomas en de wederkerende opinie "vreemd" van anderen, laat ik het maar :+

Serieuze gezinsuitbreiding bij jullie Melissa :)

En ik heb me een nieuwe favoriete auteur bij Emma Scott. Ze weet voor mij de juiste balans tussen "romantiek" (ok niet echt romantisch, maar wel liefde, zielsverwantschap en dat soort melige zaken) en drama te hanteren

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:21

*Gaat Rush van Emma Scott even wat hoger op de TBR schuiven*
Ik heb geloof ik nog een eerste boek van een andere serie van haar op de Kindle staan waar ik onwijs nieuwsgierig naar ben. Even opgezocht: Full Tilt. Ben nog nieuwsgierig geworden nu door jou petit.

En idd, serieuze gezinsuitbreiding haha. Heeft zo moeten zijn, gezien hoe alles gelopen is. Wordt een drukke periode voor me, maar het feit dat ik echt veel thuis ben (werk niet) zal denk ik echt goed gaan helpen met die twee jonkies opvoeden.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:25

Turtles All The Way Down is niet echt luchtig toch? Het leek mij best wel heftig iig, maar ben benieuwd wat je ervan vindt!

There were angels, dining at the Ritz
and a nightingale sang in Berkely Square

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:28

Foaly, het is YA. Dat vind ik per definitie luchtiger dan een waargebeurd verhaal over wanhopige mensen die sterven in de woestijn onderweg naar een (hopelijk) beter bestaan.

Maar ik ben nog niet zo ver dus misschien valt het wel tegen haha.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:37

Haha Foaly, geen idee. Mijn jaardoel had ik op 60 gezet, maar het gaat gewoon lekker :))
Al ga ik mijn 9 boeken deze maand voor de readathon denk ik niet halen. ga nu aan de 4e beginnen en we zitten op de helft van de maand. En ik had er 9 gepland. Ach hoeft ook niet, maar was leuk geweest.

The Waking Forest iig gisteravond uit en leuk en apart boek! Is in 2 delen geschreven en 1e en 2e deel zijn zó anders om te lezen! Prima mee vermaakt.

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:38

Melissa een MC. Ik vermoedde al zoiets toen ik dat scheetje zag :+: Maar had ook nog iets Noorse Boskatachtigs of kruising kunnen zijn :D

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:40

Turtles all the way down is idd niet zo luchtig, maar wel eenvoudig geschreven.

geef je nu al op djil? Mss vlieg je door de volgende boeken vlotter.

Full Tilt staat nu ook op mijn TBR

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:43

Hahaaha was een grapje Djil!

Ahwww puppy <3.

Echo de moeite waard? Sja, ik denk als je ervan houdt... Het is namelijk echt zó bizar en over-the-top, beetje a la Stephen King. Maar spannend vond ik 'm wel :j.

Gisteravond nog een beginnetje gemaakt in Stilte van de Witte Stad. Begint goed :)).

Turtles vond ik een mooi boek :j. Maar volgens mij heeft John Green een soort formule dat alleen zijn eerste boek dat je van hem leest hard binnenkomt ofzo, want daarna heb ik TFIOS gelezen en die vond ik echt niet zo goed.

♥ Rewrite the Stars ♥

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:49

Yv_ schreef:
Turtles vond ik een mooi boek :j. Maar volgens mij heeft John Green een soort formule dat alleen zijn eerste boek dat je van hem leest hard binnenkomt ofzo, want daarna heb ik TFIOS gelezen en die vond ik echt niet zo goed.

Daar heb je mss een punt. Ik vond en vind nog steeds TFIOS geweldig, maar alles wat ik erna las maar mwa... :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:53

Petit ik geef niet op :D Ik lees gewoon stug door ;) Maar ik ga niet versneld door boeken heen om het te halen bedoel ik meer. Dan heb ik ze maar begin september uit ipv alles in aug ;)

Yv snapte ik wel ;) Maar ik heb wel volle kasten en ereader ja :)) Genoeg te lezen iig!!

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 12:04

Ik vond vroeger juist de eerste boeken van John Green geweldig: paper towns, looking for alaska, 17x Katherine (die heb ik dus in het Nl gelezen :+ ).. The fault in our stars vond ik daarna echt een tegenvaller. Maar dat is ook wel omdat ik niet van de drama onderwerpen ben.

Onlangs heb ik nog een stukje gelezen uit Looking for Alaska, en ik moet zeggen dat ik toen wel dacht van 'oei, is dit nu wat ik vroeger zo goed vond? Zo... Simpel.'

You've lost your internet and we've lost our memory
We had a paper trail that led to our secrets
But embarrassing pictures have now all been deleted
By versions of selves that we thought were the best ones

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 13:29

@schemerdier, zo zie je maar weer hoe je smaak veranderd/je ouder word :') dat is bijvoorbeeld de reden dat ik 'ik geef je de zon' niet nogmaals wil lezen. Ik vond dat echt een geweldig boek, maar vrees dat ik het nu helemaal niets vind.

Ik ben ondertussen nog steeds bezig in the girl of fire and thorns. Die ik echt heel erg leuk vind! En begonnen in Viper, daar heb ik enkel nog maar het eerste hoofdstuk van gelezen, dus kan ik nog niet zo veel over zeggen.

Mlk Fotografie ook te vinden op facebook Klik

Sнє ηєνєя Ɩσσкєɗ ηιcє. Sнє Ɩσσкєɗ Ɩιкє αят, αηɗ αят ωαѕη'т ѕυρρσѕєɗ тσ Ɩσσк ηιcє: ιт ωαѕ ѕυρρσѕєɗ тσ мαкє уσυ fєєƖ ѕσмєтιηg
Time has come for letting go, rust zacht lieve lucky 30-6-2015

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 13:32

Hier weer even een thriller voor tussendoor: "Lock every door" van Riley sager.
Ik word meer en meer van mening dat je een "ziek" brein moet hebben om een thriller te schrijven :')

En klopt, denk ook dat er genoeg boeken zijn die ik vroeger steengoed vond die ik nu maar "ok" zou vinden...

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 13:58

Ik kom even een boek dat ik net binnen kreeg showen, want wow <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Speel mee met Weerwolven van Wakkerdam!
Het leukste en meest verslavende spel van heel Bokt.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 14:00

Gaaf is die hè! En van binnen ook!
Ik had eerst de andere editie, maar toen ik deze bij Anca zag moest ik die hebben := Dus ja nu allebei :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 14:02

Ja echt <3 ik denk dat ik er zo in ga beginnen, vind het alleen al een magisch boek om vast te houden

Speel mee met Weerwolven van Wakkerdam!
Het leukste en meest verslavende spel van heel Bokt.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 15:08

Ik heb 'm bij een vriendinnetje mogen doorbladeren, vond de layout ook zo prachtig! Vind het ook erg leuk dat de sprookjes in het boek grijze bladzijden hebben <3. Ik denk niet dat de inhoud echt mijn ding is, maar alleen voor de vormgeving zou je 'm al moeten hebben eigenlijk he :D.

Hahaha ja, soms kom je van die boeken tegen he Petit 8)7 .
Ik heb afgelopen weekend In Het Donker van Cara Hunter gelezen en hoewel ik er wat moeilijk in kwam, bleek het uiteindelijk zó goed in elkaar te zitten. Echt een heel fijn boek!

♥ Rewrite the Stars ♥

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:30

Ontzettend mooi dat boek! Ik vind het ongelooflijk fijn als ze er echt over nadenken om zo'n heel thema rond het boek te maken ook. Staat gewoon ontzettend leuk in de kast als je het aan het lezen ben.

Ik ben op de trein begonnen in 'Believe me'. Ik denk dat het eentje is die aangehaald is door Yv, want meestal vind ik mijn thriller reads daar ergens haha. Momenteel even niet kunnen verder doen in 'the shadow what was lost' omwille van het feit dat ik bezig was met die buddy read van Hebban van Arthur. Best een leuk boek voor het eerste deel. Het 2de deel van het boek is speciaal om het zo maar even te noemen. Het is helemaal niet het vrolijke eerste deel.

Gelukkig heb ik nu even verlof, kan ik genoeg boeken bijlezen hoop ik! :D

To ride a horse is to ride the sky.