In de voetsporen van dr. Pol

Moderators: MirandaT, Essie73, Warboel, Ods, Duhelo, Muiz

dito

Re: In de voetsporen van dr. Pol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:04

Oe Dr Pol is zoooo leuk! Kijk het vaak dus ook dit. Vond het ook wel snel gaan met afvallers, eigenlijk zijn er nu nog 2 hoeveel afleveringen kun je daarvan maken?

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:09

Ik heb ook gekeken omdat een bekende van mij mee deed maar hij heeft het Amerikaanse examen niet gehaald. Ik had me er iets meer van voorgesteld dan wat ik tot nu toe heb gezien.

Die Manon heeft de serie zeker nog nooit gezien omdat ze dacht dat de praktijk veel groter zou zijn dan die is.

Groetjes Jolanda

Tica_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:13

Ik vind het raar en jammer dat er niet meer deelnemers zijn.
Dat jonge uitbundige stel tegen één ingetogen oudere man vind ik een rare strijd.

Stam+t, doe er niets mee!

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:19

Ga eens terug Kijken
Maar heb al een dr pol als dierenarts
Maar dan van België
Haha

Vindt de serie Dr pol wel Echt leuk om te kijken

Chasing Dreams ...
Zinti , My very own princess
Fanny, also a princess...
What a luck to have 2 of those Amazing girls
[*]2 wow dressuur zadels te koop [*]

Marita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:30

De anderen zijn niet geslaagd voor de Amerikaanse test die ze moesten maken. Vandaar dat alleen deze drie overbleven. Ik hoorde dr. Pol dit gisteren op de radio uitleggen.

pluk de dag....

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:30

Ik heb het ook gezien. Weet nog niet wat ik er van vind.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:56

Morgen even terugkijken.

Trots op mijn paardjes: Orange, Leo, Azalea en Amber.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 23:00

vilheide schreef:
Ik heb ook gekeken omdat een bekende van mij mee deed maar hij heeft het Amerikaanse examen niet gehaald. Ik had me er iets meer van voorgesteld dan wat ik tot nu toe heb gezien.

Die Manon heeft de serie zeker nog nooit gezien omdat ze dacht dat de praktijk veel groter zou zijn dan die is.

Haha dat laatste dacht ik ook direct, maar misschien zijn het dr zenuwen!

Vind het tot nu toe interessant! Ben heel benieuwd hoe het verdee verloopt. Jammer dat we van de andere niets te zien krijgen, maarja dat examen is er niet voor niets gok ik zo.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ~ B O D H I ~ M E R A
The more I learn about people, the more I love my animals
https://hamsterscaping.info/

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 23:02

Jammer dat er maar ‘2’ kandidaten overblijven. Vond het opzich wel leuk om te zien! Alleen de strijd lijkt me nu nogal oneerlijk. 2 uitbundige jonge mensen en een oudere wat teruggetrokken man.

Glamour Girl de mooiste schimmel <3
Rinda, you're a star in heaven 7-6-2017

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 23:19

Ik heb beide afleveringen gekeken via videoland, maar vind het toch ook wel tegenvallen. Ik vind het competitieve niet zo goed passen, had wat mij betreft ook niet nodig geweest eigenlijk. Ik denk ook dat ze niet verwacht hadden dat alleen deze 3 de test zouden halen. Ben ook eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen zich überhaupt aangemeld zullen hebben.

~ leef vandaag, want niemand heeft je een morgen beloofd ~

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 23:21

ik vind Marten wel een leuke man. Ik heb nu al het idee dat hij meer in het Pol team past dan die andere 2.

Veder vraag ik mij af hoe je dat als stel dan gaat doen op 1 baan.

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 23:44

Omdat topics over TV series op Entertainment horen verplaats ik dit topic daar heen.

BB->ENT

Denisejazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 01:23

Ik kijk dit programma ook op Videoland! Ben zelf echt een grote dr.Pol fan :') Heb de eerste 2 afleveringen gezien en ik vond het ook jammer dat er gelijk zoveel afvielen. Maar ik snap het wel dat ze eerst een Engelse toets moesten maken. En het voor het koppel was het bijna peace of cake met zo’n toets omdat ze pas zijn afgestudeerd zijn. I.p.v. iemand die dat in 1959 heeft gedaan :=

Moet ook wel zeggen dat ik Manon en Pim vrij arrogant vind doen in hun doen en laten, weerwoord hebben tegen dr.Pol terwijl hij al mega lang in het vak zit. :? Mijn voorkeur is voor de wat oudere meneer die mee doet. Vind hem rustig en niet zo “ in the picture”

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 01:52

Ik kijk wel maar erger me nu al dood. Ik vind zelf dat Pol een fijne man is. Een ouwe rot in het vak. Hij is niet voor niets zo geliefd. Als er dan een jong stel komt dat het op een bepaalde manier aanpakt Vind ik dat al vrij irritant. Ik hoop voor Marten dat hij het wordt!

Pim gun ik het ook ergens wel, maar daar zit Manon dan weer aan vast.

Zonde dat er zoveel afvielen na de toets, maar is niet anders. Ik ga het zeker wel blijven volgen

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 08:11

Zo leuk! Ik kijk ook, pim is mijn vroegere achterbuurjongen(tje). Zijn ouders wonen nog steeds achter de mijne.

'What if I fall?'
'Oh but my darling, what if you fly?'

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 09:08

Eigenlijk had de productie eerst een x aantal kandidaten die toets moeten laten maken zodat de kandidaten die aan Dr. Pol voorgesteld worden, ook allemaal daadwerkelijk naar Amerika gaan.

Ik vermoed ook dat Marten de baan aangeboden gaat krijgen. Past veel beter in het team. De 2 jonge dierenartsen mogen dan het examen wel gehaald hebben, ze hebben waarschijnlijk veel te weinig praktijkervaring en dat telt toch meer mee in het dagelijkse leven.
Laatst bijgewerkt door mvdende op 11-06-19 09:10, in het totaal 1 keer bewerkt

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 09:09

Veraaaaah schreef:
Jammer dat er maar ‘2’ kandidaten overblijven. Vond het opzich wel leuk om te zien! Alleen de strijd lijkt me nu nogal oneerlijk. 2 uitbundige jonge mensen en een oudere wat teruggetrokken man.

Vond ik ook niet zo leuk om te zien.

You can turn off the sun but I'm still gonna shine!

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 09:18

mvdende schreef:
Eigenlijk had de productie eerst een x aantal kandidaten die toets moeten laten maken zodat de kandidaten die aan Dr. Pol voorgesteld worden, ook allemaal daadwerkelijk naar Amerika gaan.

Dat was inderdaad beter geweest!
Waarna ze daarna per opdracht/dag bijvoorbeeld iemand naar huis zouden sturen

Instagram: icehorse_drifandi
Drífandi frá Ponjée <3

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 09:21

Cowgirl schreef:
ik vind Marten wel een leuke man. Ik heb nu al het idee dat hij meer in het Pol team past dan die andere 2.

Veder vraag ik mij af hoe je dat als stel dan gaat doen op 1 baan.

Zo denken wij er hier ook over. We hopen dan ook dat hij het uiteindelijk mag worden. De jongeren zijn wat 'bravourig', hij lijkt mij veel verstandiger.

Eindelijk een klein beetje boerin!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 09:22

Ik kijk ook. Had eigenlijk wel mooi gevonden als er meer door waren, maar goed. Je moet wel het examen halen natuurlijk, zonde van de 3 die dat niet is gelukt.

Vind ze alle 3 wel leuk qua kandidaten. Juist dat jonge enthousiaste vind ik fijn om te zien, dat leverde ze in de eerste aflevering wel een opdracht op, zonder opdringerig te worden.
Vond het slim aangepakt van die Pim om het zo voor te stellen.

Vind Manon een leuke vrouw, jeugdig en enthousiast maar als die zich positief ontwikkeld dan zie ik die de baan wel krijgen.

Marten is een echte arts, leuke man, leuke kandidaat. Hoop dat hij wel zichzelf laat zien en niet onder sneeuwt.

Ik begreep van het stel dat ze beide individueel voor de baan gaan, maar als de ene hem krijgt, gaat de andere mee naar de USA. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Snap dat ze hopen, dat ze beide de baan krijgen en zo samen daar aan het werk kunnen.

Life is short....SMILE while you still have teeth!

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 09:25

Ik dacht dat hun samen als 1 kandidaat gezien werden.
Dus beide ook dan daar op de praktijk aan het werk.

[KS] [Volg] Olivia x Liz. Wales
Olivia van 't Vöske drachtig van Liz . Wales 21-02-2020
powys(NL)Puzzle - Verkocht
Wedge Gribaldi x Garanco Z1+4 Verkocht naar Noorwegen

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-19 09:29

MarliesV schreef:
Ik begreep van het stel dat ze beide individueel voor de baan gaan, maar als de ene hem krijgt, gaat de andere mee naar de USA. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Snap dat ze hopen, dat ze beide de baan krijgen en zo samen daar aan het werk kunnen.

Ik begreep dat ze zich profileren als "1 kandidaat". Tegelijkertijd riep ze dat ze wel een beetje strijd wilde tussen haar en Pim wat dan insinueert dat ze toch als 2 kandidaten gezien worden (logisch!).

Het lijkt me wel dat wanneer de 1 aangenomen wordt, de ander meegaat. Daarnaast vraag ik me af hoe ver de kennis van Pim reist als hij alleen maar dierenarts aan huis is geweest. Daar heb je niet te maken met operaties e.d. denk ik.

+ 01.03.2018
Ik mis je, grote vriendin
♥♥♥

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-19 09:30

Renske_W schreef:
Ik dacht dat hun samen als 1 kandidaat gezien werden.
Dus beide ook dan daar op de praktijk aan het werk.

Maar hoe zien ze dat voor zich? Er is 1 baan te vergeven, wat neerkomt op 1 fte/individu.

Ik begin me eerder af te vragen of er te weinig aanmeldingen waren dat ze het met deze constructie hebben gedaan.
Laatst bijgewerkt door Autumnn op 11-06-19 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt

+ 01.03.2018
Ik mis je, grote vriendin
♥♥♥

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 09:34

Ik vind de titel beetje vreemd gekozen, het lijkt nu net alsof de dierenarts die erbij komt zijn praktijk gaat overnemen, terwijl hij eigenlijk opzoek is naar een dierenarts erbij om het team te versterken.

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 09:39

Ik vind dat jonge stel nu al irritant :o alles beter weten dan iemand met 50 jaar meer ervaring.

Hocus Pocus (Cabrio van de Heffinck x Ramiro Z)

Kilian * Chaplin du Keske Z * Cato * we zullen jullie nooit vergeten