[HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:58

Dilan93 schreef:
Wat leuk! Lopen je paarden gewoon los over het hele terrein? :D

Ja en dus ook om het huis, maar ze kunnen ook gewoon verdwijnen naar achteren of in een zijveld.
Gelukkig komen ze op gezette tijden naar huis om te drinken en komen ze nu ook weer ´snachts op stal.
Ik vond het best eng om ze 24/7 buiten te hebben, er is achterin het land nog een toegangshek en bij een buurman zitten er gaten om de omheining die gedicht zijn met stropak touw. Dat gaat dan naar het terrein van een varkensstal, niet dat het zo aantrekkelijk is, maar toch.
Als ik ze tussen de middag nog niet gezien had, ging ik kijken waar ze uithingen. Dat was dan wel eens een kwartier lopen voordat ik ze zag!
En dan vergeet ik nog bijna te melden dat er ook wilde zwijnen (en vossen en dassen) lopen en er ´snachts gejaagd wordt...

Je wilt een Iberiër kopen, paard of muilezel/muildier? *KLIK* voor Lusitanos, cruzados en andere Portugese paarden en ponies.
http://silverwing.simplesite.com/ Vakantie blog Rota Vicentina, zuidwest Portugal

Dilan93

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 19:51

Oww dat zou ik ook wel eng vinden hoor :=

Maar die ruimte klinkt heerlijk!

Endurance Klasse I (+2)
44 goedgekeurde kilometers. :D

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 23:55

Ja, voor de paarden is het natuurlijk heerlijk. Het enige dat ze missen is een lekkere plas water!

Je wilt een Iberiër kopen, paard of muilezel/muildier? *KLIK* voor Lusitanos, cruzados en andere Portugese paarden en ponies.
http://silverwing.simplesite.com/ Vakantie blog Rota Vicentina, zuidwest Portugal

ELUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 22:09

Paardje staat al 8 maand stil.. eerst 3-4 maand door mijn gebroken enkel, nu zit ze zelf met peesblessure en hoefkatrol! Alles is wel aan de beterhand gelukkig! Er vandaag denk ik voor de 5e keer sinds 8 maand nog eens op gezeten! Zooo blij, al was het maar 10sec..

Afbeelding

Esmeralda, forever in my heart ♥
Eluna, the best thing that ever happened to me ♥

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 10:38

Aw, lieve foto!
Ik kan me je vreugde voorstellen.