Heelt de tijd alle wonden?

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

beatje

Re: Heelt de tijd alle wonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 07:10

Ja hoor, ik herken het. Mis haar ook nog altijd. Ik zou haar zo graag terug hebben. Bij mij is het nu ook 3 jaar geleden. De pijn is niet meer zo intense maar soms kan ik de tranen in mijn ogen voelen prikken.

beatje

Re: Heelt de tijd alle wonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 19:00

Het verdriet wat je zelf beleefd is altijd het ergst,dat is wat je voelt.Voor een ander kan het verlies van een opa erger zijn.Maar ik als persoon heb daar geen boodschap aan die opa heb ik niet gekend,wel mijn eigen verdriet .
Ik ga tegen de 60 dus heb ook al het 1 en ander verloren.Ik persoonlijk heb het meeste moeite met dood die ik niet aan zie komen. Het kind wat sterft in een ongeval ,de hond van 6 die plots dood is en mijn paard wat ik 23 jaar had die mij door alle rotte tijden door heeft gesleept sterft plots aan nierfalen,ze is 2 dagen ziek geweest en dan plots einde verhaal. Ik heb het daar idd 3 jaar later nog moeilijk mee en nog doet het pijn.De hartverscheurende pijn van in het begin dat je er letterlijk ziek van bent die is er niet meer, en ik denk dat de pijn door de jaren nog wel verzacht gaat worden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie