Heelt de tijd alle wonden?

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 01:50

ik heb het ruim 6 1/5 jaar geleden met mijn eigen gefokte flatcoated retriever reu.

Hij had ontstoken zaadballen en ontstoken huid. Ik ben er naar DA gedaan en hij kreeg antibiotica ,na 14 dagen gaat hij ineens benauwd krijgen, hij had voor zijn leeftijd gigantische conditie dus was voor mij zeer vreemd.

Waar ik heb altijd uitliet was ik er binnen 10 minuten , ik hing achter hem aan , Zo graag ie uit. Lekker rennen en zwemmen op zijn gemak.

Ik had er een flatcoated pup er bij genomen. Ondanks hij ruim 11 jaar was fleurde hij helemaal met "zijn pup" En uit eindelijk heb we routgen foto;s ,moeten maken bij DA,

En waar ik voor vreesde werd werkelijk heid.
Hij had gezwel op zijn longen, en zat onder de kanker.
We hebben ca 10 dagen nog van kunnen genieten .
Toen hebben we de beslissing moeten. En we hadden nog oude siamees van bijna 17 jaar, en hij had gewacht. We hebben ze samen in laten slapen . precies de tijd zijn gestorven ,
Met de siamees hadden wij vrede mee. Maar met de hond heeft echt bij mij heel lang geduurd om een plekje te geven. Ik moest verder met de pup Jackson inmiddels is hij 7 . En ik mis ze nog elke dag, 2 jaar eerder hadden wij zijn moeder in laten slapen .

pompadour

Re: Heelt de tijd alle wonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 16:23

ik ben er ook slecht in als een dierbare overlijd , ik raak helemaal in een dip.
ik sla dicht.
ruim 15 jaar geleden is mijn lievelingstante overleden, heel onverwachts. Ik had daar echt heel verdriet van , 2 jaar erna mijn oma, toch ook wel onverwachts terwijl ze al tijdje in de verpleging zat ivm door een heupoperatie . Wij wisten dat ze in de verpleegtehuis slecht werd behandeld. door lig plekken , en doorlig plekken op haar arm waar de pus, en wondvocht uit liep. Ze stopten bewust haar arm onder de dekens zo dat mijn moeder het niet zag. Tot een keer dat haar broer en de schoonzus (van mijn moeder) wat vroeger was toen ze bij haar op bezoek gingen. Mijn oma is gelijk door een ziekenwagen opgehaald en daar het ziekenhuis gebracht. De verpleging sprak er schade van. 4 dagen later is mijn oma overleden. 2 jaar erna kreeg mijn vader een zware hersenbloedig is daar aan overleden, ik mis hem elke dag. Ik heb een plekkie gegeven maar de verdriet is er niet minder geworden. 3 maanden erna is de broertje van mijn moeder, ook onverwachts overleden . 3 maanden erna mijn flatcoat teefje ze was ruim 12 jaar geworden. Ze kreeg gezwellen in haar nek , agressieve vorm van lymfeklierkanker. Binnen 3 dagen hebben we haar in moeten laten slapen. Ze was mijn meissie ,en 2 jaar later haar zoon. Toen knapte ik. Ik heb jaren in een soort roes geweest, Dat er mensen zeiden geeft het een plek en ga verder met je leven. Is heel moeilijk maar je moet .

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie