Heelt de tijd alle wonden?

Moderators: balance, Lous, RianneH, Neonlight, Nadia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bambi1995

Re: Heelt de tijd alle wonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:53

Mijn paard is nu 3 maanden geleden overleden. Zoals meerdere zeggen tijd heel te wonden niet maar haalt wel de scherpe randjes weg. Het gemis blijft, er gaat ook geen dag voor bij dat er niet een gedachte aan haar is geweest. Ik heb op mijn slaapkamer een gedenk hoek met een licht box met een mooie tekst, foto's en nog een groot canvas van haar en een pluk van haar manen. Ik heb ook nog een pluk van haar staart in een doos liggen waar ik nog een sieraad van wil laten maken.

Ik rijd nog steeds op 2 verzorg paarden die op de zelfde stal staan waar zij ook stond. In het begin was het echt moeilijk om weer op stal te komen. Nu went het wel weer maar heb af en toe nog steeds momenten dat als ik met de auto aan kom dat het soms nog lijkt als of ik haar zie staan. Ook al ben ik nog steeds bezig met paarden. Het blijft wel een gat in mijn leven. Ik heb soms ook moeite dat af en toe het doel om op stal te zijn gewoon weg is omdat je geen eigen paard meer hebt. Toch ben ik wel heel dankbaar dat ik nog steeds met paarden bezig ben en ook nog steeds op de stal kom wat haar thuis was. Als ik dat allemaal niet meer had dan was ik een nog groter gat gevallen, omdat een deel van wie je bent gewoon weg is.

Mon Amie *16-01-1993 † 16-11-2018

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie