aan wat is jullie paardje gestorven?

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 17:34

mijn fries (Lammie van 't Grupje) is op 13 oktober 2008 op 5 jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een zware koliekaanval (slag in de dikke darm).
Tijdens het trailerladen om naar de Lingehoeve te gaan is zij in elkaar gestort en overleden...ze vocht tot het bittere eind.

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 17:21

ja zielig...
ik had die van mij net 2 jaar, had in februari 2007 een dode tweeling op de wereld gezet en in februari 2008 kreeg ik een autoongeluk met als gevolg een whiplash en daardoor lange tijd niet kunnen rijden...
we waren net 2 maanden weer lekker bezig en toen overleed ze dus aan koliek...dat verhaal staat hierboven ergens...
maar elk overlijden van een jong paard vind ik erg...en dan is je eigen voor je gevoel altijd het ergst en het zieligst...maar ja het leven gaat door en de een kiest voor een ander paard en de ander kiest ervoor om te stoppen...mijn nieuwe paard heeft mij over het verdriet, van het overlijden van lammie, heen geholpen...uiteindelijk ben ik dus wel blij dat ik wel gekozen heb om een ander paard weer te kopen...

een pony van mijn instructrice is overigens een paar jaar geleden overleden aan de gevolgen van een gebroken schouder, door een trap van een ander paard...

lammie2701

Re: aan wat is jullie paardje gestorven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 15:23

Lammie is op 5 jarige leeftijd overleden aan een heftige koliekaanval...

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 16:07

Inez01 schreef:
Hoi, mijn paard is 18 geworden en helaas gestorven aan een darm torsie ofwel een ernstige vorm van koliek waardoor er een kronkel in zijn darm zat

veel succes met je eigen paard |(

dat had mijn paard dus ook...zij is voor mijn ogen gestorven...

lammie2701

Re: aan wat is jullie paardje gestorven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 20:50

ja we wilden op advies van de DA naar de lingehoeve maar tijdens het trailerladen zakte ze neer en overleed in mijn armen...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie