aan wat is jullie paardje gestorven?

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 21:09

wij hadden een veulen gekocht en 6 december 2009 was eindelijk de dag dat ie bij ons zou komen... hij was net 4 maandjes oud....
Eenmaal op stal aangekomen heb ik hem nog even geaaid daarna zijn we terug naar huis gegaan aangezien we met de familie sinterklaas zouden vieren...
3 uur later besloten mijn zus, haar vriend, mijn vriend en ik nog eens te gaan kijken.... Eenmaal bij stal aangekomen lag hij helemaal plat.... ik heb hem geprobeerd overeind te duwen maar hij kon niet.... Direct naar de staleigenaar gerend en gezegd dat ie direct de DA moest bellen.... Heel veel geprobeerd en uiteindelijk stond hij op.... Stukje gelopen in de bak en teruggegaan naar stal. Zijn urine stonk echt vreselijk.... Dus DA gebeld en die zei vermoedelijk spierbevangen... we zijn nog een uurtje bij hem gebleven en zijn daarna weer gegaan... De DA zou overigens 's morgens bloed direct afnemen.... Hij was inmiddels al weer gaan liggen...
's morgens om 5:30 ben ik terug gereden naar stal... de langste 10 minuten ooit want wat tref je aan.... Hij lag nog steeds...... en ik ben bij hem gaan liggen onder een heel dik pak dekens en vertelde hem dat alles goed kwam... rond 7:30 kwam de DA en heeft hij bloed afgenomen en een infuus aangelegd.... rond 12 uur kwam de voorlopige uitslag dat zijn bloed zo erg dik was dat hij niet meer te redden was..... Wij hebben besloten hem een uur later in te laten slapen..... Hij is vermoedelijk gestorven aan Atypische Myopathie.....
Hij was pas 26 uur bij ons en hij was echt zóóóóóóó perfect... ik mis hem nog elke dag..... |(

http://www.bokt.nl/markt/ad/206945/mooi ... st-te-koop
Trotse mama geworden van Björn op 17-10-2010 om 12:01
Trotse mama geworden van Djennifer op 14-10-2012 om 01:04

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie