Nakomelingen Windspiel

Moderators: RianneH, Neonlight, Lous, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 07:43

Ik heb een haflingermerrie op het oog , die we waarschijnlijk gaan kopen *\o/*
Ze is 3 jaar en een ontzettende lieve aanhankelijke pony, en erg 'cool' in haar koppie, en erg knuffelig :D
Ze is nu 1,48cm.
Haar vader is dus ook Winspiel, en als ik dit topic zo doorlees zie ik dat de meeste nakomelingen van Windspiel een erg lief en fijn karakter hebben :D
We gaan zaterdag weer naar haar toe, en dan beslissen we wat we verder gaan doen :))

We zullen jullie nooit vergeten,Nora&Durante....

Profiel is in onderhoud.....

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 17:12

Durante schreef:
Ik heb een haflingermerrie op het oog , die we waarschijnlijk gaan kopen *\o/*
Ze is 3 jaar en een ontzettende lieve aanhankelijke pony, en erg 'cool' in haar koppie, en erg knuffelig :D
Ze is nu 1,48cm.
Haar vader is dus ook Winspiel, en als ik dit topic zo doorlees zie ik dat de meeste nakomelingen van Windspiel een erg lief en fijn karakter hebben :D
We gaan zaterdag weer naar haar toe, en dan beslissen we wat we verder gaan doen :))

Ik heb de haflingermerrie gekocht, alweer een paar weekjes geleden , en ik moet zeggen; ze is superlief , en wil erg graag dingen voor je doen :j Ben superblij met haar!

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 17:14

richellexxx schreef:
ik heb ook een haflinger ruin met als de vader windspiel, hij is 6 jaar, zoals ik hierboven al lees, is hij ook rustig en cool, en zeer rustig en knuffelig. ook hij loopt heel mooi dressuur, en kan zeer goed springen. ook hij is dus een echte zoon van windspiel.

Die van mij wil ook erg mooi lopen, schrikt niet zo snel ,maar springen hebben we nog niet gedaan, ze is nog jong , en we doen erg rustig aan,maar lijkt me in de toekomst wel erg leuk!
Heb je ook een foto van de jouwe?

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 10:32

WupWinnie schreef:
Hoi allemaal (of degene die dit topic nog kennen), ik ben op zoek naar de nakomelingen van Windspiel om te zien hoe ze er uit zien en wat ze nu doen etc (vind het gewoon leuk om een beetje zn kinders te volgen haha) Hebben jullie misschien een insta waarop ik ze zou kunnen volgen? Ik ken namelijk al 6 zoons en dochters van Win en zou het leuk vinden om de rest ook te leren kennen! Groetjes!❤️ (Als je fotos of filmpjes van Windspiel wil zien, kijk dan ff op mijn insta @haflingers.winnie.fabio want ik snap niet helemaal hoe bokt werkt :P )

Mijn haffie is ook van Windspiel, ik heb alleen geen insta of iets dergelijks :o
Zal binnenkort eens foto's van haar in mijn profiel zetten, want ik moet nodig met mijn profiel bezig, maar heb er nog geen tijd voor gehad...
Onze haflinger heet Kirha van de Klompjeshoeve, en ze is nu 10 jaar.
Ze is bij ons vanaf haar 3e (wat gaat de tijd snel :oo )
We rijden alleen recreatief; heerlijke buitenritjes( alleen nu even niet want we hebben pas een baby, maar ga het op een gegeven moment wel weer oppakken).

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie