Dressuurhaflinger

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ApplePapple

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:04

Leuk!! Ik heb ook een dressuur haf. 2 jaar geleden gekocht toen hij 3 was en alles zelf geleerd (onder begeleiding natuurlijk) Hij is 1,53 m. Een echte eigenwijze haf wat het wel echt leuk maakt! Ik rijd officieel tussen de pony's.

Afbeelding

Insta: haflinger_applejack
Mijn trots <3

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:45

Leuk dat er toch zoveel mensen wedstrijd rijden! Ik zie inderdaad eigenlijk nooit iemand met een haflinger op een officiƫle wedstrijd.
Ik rijd dus ook nog in de B en krijg ook steeds commentaar dat hij niet nagefelijk loopt enzo, ze moeten natuurlijk niet met hun neus de lucht in lopen, maar vind dat je in de B nog niet helemaal perfect hoeft te zijn...
Ik weet niet of dit ook zo bij jullie is, maar dan rijden er echt van die meisjes in dure kleding enzo, pony onder hun kont die al alles doet enzo, en dan kijken ze je echt heel afkeurend af omdat je er met een haflinger tussen rijd! Hier al meerdere keren mee gemaakt, en dat mijn moeder dan aan de zijkant staat en dat ze paar andere mensen hoort zeggen: 'moet je die haflinger zien, dat hoort niet' (allemaal dat soort dingen. Gelukkig kunnen mensen ook nog leuke dingen zeggen!!
Ik heb zelfs meegemaakt dat we stonden af te zadelen en dat er een vrouw naar ons toe kwam en vroeg: 'is deze pony te koop?' ik natuurlijk meteen nee :')

Hihi ja een hele leuke foto Lisette, vind het echt een geweldige foto :o Jij kan echt mooie foto's maken :D

Edit: Wat zijn er toch weer gave hafs voorbij gekomen!
Laatst bijgewerkt door ApplePapple op 09-02-15 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Mijn trots <3

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 22:55

@xleoniee precies wat jij zegt!! En inderdaad ook een paar keer mee gemaakt dat ze je echt heel erg afsnijden, maar mijn haf is dan niet te beroerd om aan de kant te gaan maar die doet dan lekker lomp mee :+ met een zweepje aangetikt? Wat zielig zeg...
@faith Hahaha en als je dan goed eindigt kijken ze je ook nog boos aan omdat je met zo'n 'boerenkool' boven hun eindigt. :')

Mijn trots <3

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:30

Ik meld me af voor het topic. Heb mijn haflinger verkocht dus helaas niets meer erover te melden...

Mijn trots <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie