Dressuurhaflinger

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Poekkie

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 22:49

Even een schopje in dit topic: eerste dressuurwedstrijd ooit gehad dit weekend :D We waren de enige haflinger van een 50tal paarden ongeveer, maar heel erg positieve reacties gehad!
Mijn topper was topbraaf, heeeeerlijk die koele karakters *\o/* Helaas wat te weinig impuls en een paar foutjes, maar we zijn toch mooi ergens in het midden geëindigd. Best trots nu :D

Paardengek in hart en nieren!

miriammiddel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 16:33

Poekkie schreef:
Even een schopje in dit topic: eerste dressuurwedstrijd ooit gehad dit weekend :D We waren de enige haflinger van een 50tal paarden ongeveer, maar heel erg positieve reacties gehad!
Mijn topper was topbraaf, heeeeerlijk die koele karakters *\o/* Helaas wat te weinig impuls en een paar foutjes, maar we zijn toch mooi ergens in het midden geëindigd. Best trots nu :D

Activiteiten vanuit de aangespannen Haflinger worden in NL georganiseerd. Ook NHPS heeft activiteiten in NL. Ooh kijk super netjes om dan in het midden te eindigen!

Wicardo van de Rythpluim ZZ-licht+5! (SPORT)
Stiletto van de Rythpluim Z1+9(SPORT)

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 18:41

Suprice_Iris schreef:
Ooit heb ik mij hier volgens mij al eens gemeld en ik lees al lang stil mee maar misschien is het leuk toch eens wat actiever te worden hier.

Ik ben Romana en mijn knappe blonde heet Tailermade van de Kymmelshof, voor mij is het Swift :P
Ze is in mijn bezit vanaf 3,5 jaar en inmiddels is dat al weer 3 jaar.
We zijn de klasses doorgevlogen en starten inmiddels Z1 en hebben in onze eerste 2 wedstrijden ook al 2 winstpunten mee mogen nemen, dus ik vind dat we nu hier wel thuis horen ;)
[ [url=m/GNN22F.jpg]Afbeelding[/url] ]

Qua voer ben ik ook een beetje zoekende. Had haar op een halfje basisbrok en pavo vital staan maar ze werd wat dikkig. Nu bezig met de eerste zak pavo in shape maar vind d’r wat mat worden, ben er dus nog niet helemaal over uit..

Wat leuk zeg, mooie Haflinger!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 14:37

Janouk ZZ dressuur mennen ZZ vaardigheid mennen, L dressuur, Working Equitation
Meneer Anton, M dressuur mennen en M vaardigheid mennen
Aladdin, L dressuur mennen, M vaardigheid mennen, L2 dressuur

miriammiddel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 18:13

Hebben vele Haflinger liefhebbers hier de vereniging de aangespannen Haflinger al gesponsord om in 2022 hopelijk weer een fantastisch Haflingerweekend in Ermelo te kunnen laten plaatsvinden?? *\o/*

Loten kunnen namelijk nog maar TOT 24 november gekocht worden, dus mocht je nog willen helpen:
https://lot.clubactie.nl/lot/de-aangesp ... KeLppSGiXM

Wicardo van de Rythpluim ZZ-licht+5! (SPORT)
Stiletto van de Rythpluim Z1+9(SPORT)

Faitherr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 21:08

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-20 09:50

Zo, ooit zelf dit topic eens gestart.. op het moment een kwpner maar we willen er graag een leuke pony bij als gezeldschapspony en om lekker mee buiten te rijden.

Dus misschien kennen jullie iemand via via ? :)