Ik heb vorige week trouwens bak letter bordjes gekocht en die zijn best slap, ik wil ze wel ophangen in de bak maar hebben jullie ideen zodat de ponys er niet aan gaan bijten kapotmaken? Die staan overdag namelijk in de bak
Ik hoorde vanmiddag dag ik as. Zaterdag vrij heb. Twijfelde of ik schrijf nog snel in voor een wedstrijd ( bijna niet getraind) of ik ga naar een fotoshoot in de buurt van equigeniek fotografie, het is het laatst geworden
Rianne gefeliciteerd met je wintstpunten goed gedaan! lisanne en spianne fijn gereden, lekker gevoel is dat altijd he Sry wat vervelend dat je paardje zo ziekjes is : ( En knap Timmie! Gaat goed zo Kiddokids knap van de kinders dat springen! Nette punten hoor maessie, volgende keer vast weer winst En janouk leuke foto!
Ik zit te twijfelen of ik me op zal geven voor as woensdag in nistelrode.. is de eerste outdoor en tussen hekjes maar ben zo bang dat ie er overheen springt..
Weten jullie dat toevallig, als je lid word van een andere club moet je dan op nieuw een startkaart aanvragen en kosten betalen of word dit automatisch gedaan? Zit er aan te denken om mn lidmaat schap op huidige club op te zeggen