Oh, dat lijkt mij minder! Kan je hem wel een beetje makkelijk pakken dan? Of moet je dan ook door de wei rennen?
Ed draaft zelfs naar me toe. Als ik dan door de wei loop om het draad te verzetten (strookbegrazing) moet ik hem wel van me af jagen! Hij loopt zo over me heen. Daar hou ik niet zo van eigenlijk daarna krijgt hij sinds gister wat müsli voor de vitamientjes. Ik hoef maar schudden met het bakje en daar komt hij aan gedenderd! Als het bakje leeg is dendert hij weer terug naar het gras
Het is hier nog droog.. Maar vast niet lang. Hopelijk valt er niet te veel water want dan hebben we weer een blubberboel bij het hek. We moeten het daar nog steeds betegeld hebben. Aan de kust regent het meer dan hier..
Zadel nummer 3 is binnen gekomen, past ook niet Dit zadel heb ik ondertussen ook al weer verkocht Maar gelukkig ben ik een heeeeeeeele goedkope BF tegen gekomen Ik wens dat deze past, anders geef ik het voorlopig maar op
Ik ga zo even paardjes voeren en dan naar Epplejack Ik moet even wat terug brengen
Wat goed dat freek het zo lekker braaf doet! Kyra, die foto is echt zooooo gaaaaaaf Icarus wil springpaard worden Marcella, scheer je hem helemaal niet? Heeft hij een dikke lange vacht?
Ik ga zo weer een poging wagen om Ed te rijden Hopelijk lukt het. Oh en gisteren hebben we Ilse de lange gezien Dat was echt goed! Erwin nijhof was er ook, die viel wat tegen helaas.. Helaas had hij geen band mee dus weinig afwisseling in zijn muziek. Hij zong wel heel goed overigens! Oh en de kinderen van hanskazan waren er ook Tja... het blijft een raadsel hoe ze iemand door midden hakken en dan ook nog in twee stukken afzonderlijk rondjes laten draaien.. Maar het was heel leuk!!
Nou, ik was even bang dat het niets meer ging worden met zijn vacht maar gelukkig begint het toch wat te komen. Voor het geval hij het toch koud krijgt heb ik wel een deken voor hem liggen. Is vast niet nodig, we hebben al min 10 gehad en toen had hij het niet koud (voor zo ver te zien was).
Oh jeetje, Amber.. Wat een rot nieuws zeg.. Verwachten ze dat die cyste knapt of zo? Wat een gekke plek trouwens..
Ik baal zo...Ik kan nog steeds niets doen door mijn schouder Maaaaaaaaaaaaaaaar morgen wordt eindelijk de Barefood verzonden ! En nu maar hopen dat het goed ligt op hem.
Donderdag haal ik voerwortelen voor Ed blijkbaar verkopen ze die voor weinig op mijn werk als zijn weidegenootje ook wortels mag slinger ik een zooi de wei in, kunnen ze lekker zoeken
Gisteren weer buiten gereden, Ed was weer super braaf! Soms wel sterk, dat kan ik niet goed hebben dus moet ik een oplossing voor bedenken. Ik heb de kracht niet namelijk.. De barefoot past goed.
Oh, dat is lekker goedkoop ja! Ik heb 15 kg voor 2,50, of was het 20 kg.. Ik weet het niet meer.
Ed is met een lis teugeltje te rijden buiten alleen soms ziet hij spoken achter zich en gaat hij aan de loop of als hij een stel andere paarden ziet die hij interessant vind in de verte (of dichtbij) dan vertrekt hij ook die kant op ik kan hem dan niet goed terug nemen vanwege mijn schouder.
Hmmmm... Daar word je ook niet rijk van. Is er zo weinig beveiligingswerk? Ik dacht dat ze juist dames er bij nodig hadden? Of was dat alleen een paar jaar geleden?
Ik heb net met Ed en onze hond gewandeld! Was de eerste keer. Ging heel goed! De hond wist niet wat hij zag toen ik hem uit de auto haalde maar ze liepen heel lief mee. Ed heeft lekker gegraasd onderweg
Jaaaaa.. Op bijna alle foto's stond hij ook met zijn hoofd naar beneden moest goed mijn best doen om een foto te maken met zijn hoofd omhoog en zonder dat hij achter me aan liep ik zal binnenkort weer foto's op de pc zetten, dan mail ik je wat toe als je dat leuk vindt