Jeetje hè das ook een dikke kosten pot! Ik zou mijn auto verkopen omdat ie wel zo zuipt en duur in onderhoud oa wegenbelasting is, met trailer erachter is het helemaal geen doen en de benzine is al zo duur, dus mijn ouders vonden het beter dat ik mijn auto zou verkopen en er iets kleiner voor terug zou gaan kopen zonder trekhaak. Dan mocht ik voor de wedstrijden de peugeot van mijn ouders mee. Dus super oplossing, dan zou het aanzienlijk besparen. Maar de Peugeot heb ik 3 weken geleden mee gehad naar de Veluwe met paard, daar pech gekregen, bleek het gelukkig de aandrijf as te zijn ipv de versnellingsbak, dus was met 300 euro klaar, ouders blij ik blij. Nu vond mijn vader dat de peugeot nog steeds raar geluid maakte dus gister weer bij garage, bleek er nog wel wat stuk te zijn waardoor auto er straks mee op houd, dat repareren kost 1500 euro, das kwa leeftijd en km auto te duur om op te laten knappen. Dus nu moet de Peugeot weg en moet ik totdat er een oplossing komt mijn eigen auto uit de verkoop halen...