Haha, Ziggy is ook zo'n ongeduldige.. Ik was hem laatst aan het poetsen en toen ontdekte ik een kriebelplekje wat hij wel heel lekker vond! Hij kreeg er gelijk wat meer geduld voor, zolang ik hem daar maar kriebelde haha
Haha, dan is het indd een varken marcella! Die van mij is ook al zo vies, die ligt in zijn zeiknatte stal. Ik krijg het er ook echt met geen mogelijk af!
Welkom Yanthe! Wat een toffe foto zeg! Leuk No_No, mij lijkt me dat ook nog wel leuk haha! Gelukkig maar Jordi! Hopen dat het snel over is!
Ik heb Ziggy vandaag gelongeerd, ging best goed Hij werd alleen een beetje afgeleid door mijn andere paard, die heen en weer rende door het land Maar verder deed hij het goed!
Ik ben al aan het kijken op de site. Het lijkt me wel super leuk! Ga even met mijn ouders overleggen, moet natuurlijk wel vervoer hebben, mag zelf niet met aanhanger rijden haha.
Ja, ik weet dat er wat veranderd zou worden, heb me er alleen nog niet in verdiept, dat ga ik dan nog wel een keer doen. Een rijbewijs heb ik wel! Heb me toch maar ingeschreven,
Ik heb even met een vriendin een klein rondje gedaan , maar het zandpad was indd erg hard en het was veel te koud. Hebben het rondje half afgemaakt haha.
Ik vind het een super leuk setje! Staat hem echt heel goed! En voor twee maand rust ziet hij er ook nog goed uit! Niet te dik, niet te dun, gewoon goed!