[HK] Fjorden klets topic

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

jes_sam

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:51

Heb vandaag geprobeerd de paardjes te leren targetteren :+ gaat nog niet zo makkelijk al heeft Hakon het beter door dan Bright. Heb het even geprobeerd met biksjes maar als snel kwamen ze alleen maar schooien om snoepgoed dus heb ik dat maar terzijde gelegd en ze alleen beloond met Goed zo! En een aai/klopje op de hals, en dat natuurlijk super enthousiast :+

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 07:59

Oeh spannend Kikirattu!

Ah bah marjan! Hopen dat het allemaal goed gaat komen!!

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 11:52

Ja dat begrijp ik helemaal! Wordt erg lastig voor hem dus om rustig te blijven :(:)

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:22

Pfoeh Lente.. Inderdaad! Waar blijft ie!?
Hakon heeft net even staan kijken hoe ik met Bright de trailer op liep, (gelukkig deed Bright toen net braaf, anders kreeg hij nog een verkeerd voorbeeld ook!) , Hakon vind de trailer nog niet zo grappig, in de zomer maar lekker hem laten snuffelen aan de trailer ect :+ Voorlopig hoeft ie (gelukkig) toch nog niet weg haha! Verder is ie mooi aan het groeien en momenteel wat aan de dikke kant :x maar goed Bright moet dan ook continu hooi omdat hij nog wel moet aankomen en daar profiteert Hakon mooi van natuurlijk! :))

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 19:41

Gelukkig is Bright hier nog wel de baas :+ dus als Bright wil eten moet Hakon plaats maken.
Ik vermoed dat hij er wel op loopt met eten! Hakon is een dikke vreetzak dus wat dat betreft. Maar we hebben het verder nog niet geoefend ofzo, hij is ook nog geen 2 dus nog tijd zat om daar mee te oefenen :D

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:21

Ah S_imonee, handig! Mijn moeder probeert er al vet lang op te komen! Bedankt :D

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 08:48

Ik vind Archy er goed uit zien hoor! En leuk setje! <3