Fjorden manen

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

fjies0107

Re: [Centraal] Fjorden manen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 17:34

hallo, ik meld me hier ook even.
ik knip de manen van mijn verzorg fjord ook, maar toch vind ik altijd dat ik het niet zo'n mooie boog wordt.
morgen zal ik even een foto maken, misschien hebben jullie nog wat tips voor mij.
ik knip het altijd op de manieren die hier zijn genoemd.
ze heeft (vooral voor aan) hele dikke manen en het valt op een of andere manier altijd half om, hoe kort ik het ook knip, ik heb er echt al alles aan gedaan maar t wil maar niet rechtop staan. misschien ook nog tips???

❤️

fjies0107

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 18:13

MarvanTom schreef:
fjies0107 schreef:
hallo, ik meld me hier ook even.
ik knip de manen van mijn verzorg fjord ook, maar toch vind ik altijd dat ik het niet zo'n mooie boog wordt.
morgen zal ik even een foto maken, misschien hebben jullie nog wat tips voor mij.
ik knip het altijd op de manieren die hier zijn genoemd.
ze heeft (vooral voor aan) hele dikke manen en het valt op een of andere manier altijd half om, hoe kort ik het ook knip, ik heb er echt al alles aan gedaan maar t wil maar niet rechtop staan. misschien ook nog tips???

Soms helpt het om aan de binnenkant wat uit te dunnen als je zo'n dikke manenkam hebt aan het begin.
Met de binnenkant bedoel ik de witte manen aan de zwarte kant. ;)

ja dat heb ik dus ook al geprobeerd.
ik bedenk me net dat het misschien ook aan haar leeftijd kan liggen(geen idee of dat echt kan), ze is namelijk al 27 dus...

❤️

fjies0107

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 18:27

en de grap is ook dat het op het dikste punt niet omvalt, op het punt dat het er tussen in het valt het om. precies op de hoogste punt, terwijl dat nog niet eens hoger is als een handbreedte van mij( ik heb niet bepaald grote handen haha)

❤️

fjies0107

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 10:56

❤️

fjies0107

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:57

wow! die voorpluk :~

❤️

fjies0107

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 08:28

doemaar schreef:
Hihi weet eindelijk hoe het werkt

Enneh bedankt... manen groeien aardig snel en dan te bedenken dat het winter is. Als ze helemaal omgevallen zijn ben ik al blij!

haha, ik ben juist heel erg blij als de manen van mn verzorg fjord niet meer omvallen :o ruilen? :P

❤️

fjies0107

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 08:37

een kort boogje??

❤️

fjies0107

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 21:20

Knippen kan wel ja, maar ik vind het er minder net uitzien. Omdat je met een schaar makkelijker happen krijgt. En je krijgt het dan echt mooi kort. Dus ik zou het scheerapparaat er overheen halen.

❤️

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie