Fjorden manen

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Aco

Re: [Centraal] Fjorden manen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:38

Ik heb een 'gewone' schaar van in de action. Knipt heel goed en heeft een scherpe punt. Voor alles afzonderlijk te knippen (wit - zwart - wit), knipt hij voldoende en goed. Maar wanneer ik veel in 1 keer wil knippen, lukt dit niet bij mij... Aan zijn oren heeft hij echt hele dikke manen en ik moet alles echt in kleine stukjes verdelen of ik geraak er niet door. Met een grote schaar uit de Ikea lukt het me ook niet, en ik heb ook nog een schaar liggen uit de paardenwinkel, en deze is nog het slechtste van allemaal... Ik blijf bij mijn action schaartje en verdeel alles dus in kleine stukjes...

some horses are worth melting for ♥ Olaf

Aco

Re: [Centraal] Fjorden manen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:02

Hartjes nog nooit geprobeerd maar mijn fjord heeft wel altijd driehoekjes in zijn manen.
Heb ze 1 maal 'normaal' geknipt en iedereen vond dit echt niet passen bij mijn fjord (puur uit gewoonte omdat ze hem altijd gewoon waren met die driehoekjes).
Wil heel graag eens hartjes of ruitjes knippen in zijn manen, maar vriendlief vind dit totaaaaaal niet passen bij Olaf (Hartjes zijn voor meisjes, Olaf is een ruin).

Aco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:56

Mizora schreef:
Ik blijf heel nieuwsgierig hoe het er bij een fjord uitziet als al het witte weg wordt geknipt. Dus dat je alleen een donkere manenstreep overhoudt.

Dat heb ik al gedaan bij de mijne om zo de driehoekjes weg te werken en opnieuw een mooie boog te hebben... Zal eens zoeken naar een foto!

Edit: Gevonden!
Niet meteen de mooiste foto, wit was ook niet super recht weg geknipt, maar het geeft toch een beeld.
Vond het persoonlijk super lelijk en was blij dat het wit terug begon te groeien na een tijdje.
Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie