Voor/nadelen aan fjorden.

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 15:37

Elisa2 schreef:
Mijn ouders hebben 22 jaar een fjord gehad waar ik mee ben opgegroeid, deze was zo heet in het werk..wilde altijd lopen en "overliep" zichzelf ook.
Daarnaast ging hij er met iedereen vandoor in het bos haha (oke om eerlijk te zijn was ie ook niet echt goed getraind)
Mijn eerste dressuurwedstrijden gingen de hele proef in galop (10 jr oud ik) en op de hei gallopeerde hij alle kwpn'ers er uit qua snelheid. (en ja, ook ineens linksaf slaan in rengalop was favoriet)
Maar je kon er alles mee, springen, carnaval, mennen, door het centrum etc.

Alsof je die van mij beschrijft :')
Tor is bijna 21, maar nog steeds super snel en eigenwijs.
De buitenrit doet hij het liefst in rengalop zodat hij terug naar zijn eten kan.
Zet er een klein kind of onervaren volwassene op en hij is lief, voorzichtig en heel rustig.

Waarom? Nou gewoon.. Omdat het kan!

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 17:56

Elisa2 schreef:
Haha wat leuk, wat is de afstamming van Tor? wellicht famillie? die van ons was een Sverre x Tunar. Het grappige is dat ik ooit stage ging lopen bij het fjordenpaardenstamboek en er een hengst was met dezelfde ondeugende streken. Dat bleek Sverre te zijn, de vader dus van die van ons.

Hij is 19 jaar van een vriendin van mij geweest en ze vertelt me net dat Tor van ├śrsta is.

Waarom? Nou gewoon.. Omdat het kan!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie