[HK] Het grote fjordentopic

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 19:01

Aco schreef:
Jammer dat we zo ver van elkaar wonen (ik woon in Belgiƫ :D ) anders meteen!
Ik heb 2maanden vakantie, nu 2weken achter de rug en verveel me rot. Te warm om intensief te rijden vind ik.

En jij woont aan de andere kant van Belgiƫ zeker? Ik heb ook 2 maanden vakantie nu, maar vervelen doe ik me niet, trouwvoorbereidingen zijn ook bijna een fulltime job haha...

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 17:06

Ingrid_92 schreef:
Ik ben zooooo trots op Kasper. Gisteren was mijn neefje van 5 met me mee. Hij hobbelt af en toe een rondje op mijn oude en ervaren shetlanders, maar wil dan altijd dat ik de pony vasthoud. Zelf sturen wil hij nooit. Gisteren wilde hij wel eens op Kasper rijden (dat heeft hij al tijden in zijn hoofd). En jawel hoor, met Kasper wilde hij wel gewoon los rijden en sturen oefenen. Allebei groentjes, maar het ging zo goed! Kasper is zo lief en voorzichtig met hem, terwijl hij zelf nu pas 11 keer iemand op zijn rug heeft gehad.
[ Video ]

Ach wat lief <3

Zo jammer dat dit topic een beetje stilvalt :) Hoe is het met alle fjorden en fjordeneigenaren hier op bokt? :) Ook al een tijdje geleden dat ik hier gepost heb... Wij hebben een hele drukke periode achter de rug *\o/*

Deze zomer zijn Pieter en ik getrouwd ^&+
Afbeelding

En druk bezig met het maken van een kleine paddock paradise aan huis! :j

Met Jules gaat verder alles prima, we zijn lichtjes aan het werk, maar doen lekker op ons gemakje :) Ik heb een fijne (NH) instructrice, die prima bij ons past en we hebben volledig de overstap naar bitloos en WN gemaakt :D
Hij is ook nog steeds erg knap <3
Afbeelding
En dikke vriendjes met ons Vlekje! :+:
Afbeelding

Hoe gaat het bij jullie allemaal? :)

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 12:33

:wave:

Ik reageer straks thuis ook uitgebreid :D