Ieder zijn ding maar dat is de reden dat ik niet rijd in de winter Te koud voor mij, te nat, en geen zin in bezweets paarden in de weide. Zat andere goede dagen om te rijden en in de winter lekker vakantie en af en toe grondwerken en spelletjes. Bevalt mij prima zo
En toen pakte god de beste paarden bij de puntjes van de oren vast en doopte hij ze in gouden verf. En zo werd het fjordenpaard geboren
Hier word je toch ook gewoon vrolijk van: Eerste selfie ooit met allebei, uberhaupt de eerst redelijk goed gelukte selfie. Meeste eindigen met een kopstoot
En toen pakte god de beste paarden bij de puntjes van de oren vast en doopte hij ze in gouden verf. En zo werd het fjordenpaard geboren
Zit de neusriem niet erg laag bij Berthus Ilona? Ik heb altijd geleerd dat die hoger moet, en zo heb ik hem ook (hoger als bij jou zeg maar) Heb nu geen foto van hoe die bij mij zit maar hij lijkt erg laag te zitten, kan misschien ook vertekenen op de foto hoor
@feelsoproud oh wat een super leuk plaatje!
Lieve foto! Hebben er meer mensen een shetlander bij hun fjord(en)? Ik ga mijn shetlander 3 februari halen. Ben erg benieuwd wat ze van een ‘kleine koe’ (lees vosbonte shetlander ) vinden!
Kaatsheuvel Ze komt zelf uit Oosteind, rijd volgens mij ook overal heen en is echt niet duur. Wil je best vertellen wat ik betaal in PB, maar ze is het dubbel en dwars waard.
Ilona wat precies weet ik niet (deels wel maar niet alles) maar hij heeft een erg zwaar verleden gehad. Van zichzelf is het al een onzeker en iets wat sensibel/gevoelig paard. Dit is alleen maar verergerd door zijn verleden. Ging als veulen al mis toen hij in de draad is komen te hangen, een erg groot litteken op zijn achterbeen. Zo zijn er meer dingen; geslagen/mishandeld en ook mentaal gebroken. Bang voor vreemden, (onverwachte) aanrakingen en naalden oa.
Een heel boekwerk, maar omdat ik niet het hele verhaal kan terug ‘vinden’ ga ik er liever niet verder op in als dit. Wellicht via PB wel.
Ik heb nog een hele zooi oude hoofdstellen/hoofdstel onderdelen liggen hier. Moet even kijken wat precies, mag weg voor klein prijsje. Heb ook nog een heel chique premiera hoofdstel met WWhipique frontriem. Mag voor €70 weg. Nieuw samen iets van 130 en heb hem welgeteld 2 keer gebruikt
Ik heb ook nog een hoofdstel in spijkerstof met cognac. Best vet ding, nergens meer te vinden maar gebruik hem echt nooit. Ben nog aan het twijfelen of ik hem houd of verkoop
Edit: Deze, niet goed afgesteld maar dan heb je een beeld haha
Laatst bijgewerkt door sanso op 01-02-18 15:04, in het totaal 2 keer bewerkt