want ik wou ook graag lange manen,
maar hij zei dat ze dat op de keuring niet mooi vinden

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304
MarvanTom schreef:Ik heb het knippen opgegeven...
Door die dikke bos manen heenkomen was niet te doen! Op een gegeven moment stond ik haast wekelijks te knippen om dat groeiende onkruid ala manen bij te houden. Het werd haast een obsessie!
Maar: zie profiel, ik vind het persoonlijk helemaal niet verkeerd, die wilde manenbos!
LadyWE schreef:ik zie een paar hele strakke bogen voorbij komen in dit topic!
wou dat ik zo kon knippen![]()
ik heb altijd het idee dat het net niet straks genoeg is...
KimPower schreef:ik ga vandaag afscheid nemen van Barrels manen. Ik wordt het zatTelkens klit het, het staat alle kanten op, en dan het gezeur van iedereen! Ik denk ook dat het lekkerder voor haar is, een kort koppie. Wordt ze weer wat meer gekriebelt, haha
En met rijden vindt ik het mooier. ik zie nu als ik naar beneden kijk een bos manen, in plaats van die mooie hals.. Wat zal ik blij zijn als het eraf is:D
lovebrum schreef:Ik heb een probleempje want bij mijn verzorgfjord heb ik elke keer netjes zijn manen geknipt maar op een of andere manier hangt het naar beneden.
Heeft iemand een tip om zijn manen omhoog te krijgen?
Ik doe er nog even een foto bij misschien is het dan duidelijker?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3IREYWZQ.jpg
Lady_Kelly schreef:lovebrum schreef:Ik heb een probleempje want bij mijn verzorgfjord heb ik elke keer netjes zijn manen geknipt maar op een of andere manier hangt het naar beneden.
Heeft iemand een tip om zijn manen omhoog te krijgen?
Ik doe er nog even een foto bij misschien is het dan duidelijker?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3IREYWZQ.jpg
Dit heeft mijn Fjordje ook!
Ben benieuwd hoe ik dit beter krijg..
fienaaa schreef:Ik heb ook een meer zwart dan wit dilemma ! Alleen vooral voorin dan (bij de oortjes)
Zou me god niet weten hoe ik dat moet wegwerken, kan toch niet zomaar wat in het midden 'kaal' of weg knippen?
lovebrum schreef:fienaaa schreef:Ik heb ook een meer zwart dan wit dilemma ! Alleen vooral voorin dan (bij de oortjes)
Zou me god niet weten hoe ik dat moet wegwerken, kan toch niet zomaar wat in het midden 'kaal' of weg knippen?
ik heb het in het midden wel een heel klein beetje kaal geknipt, maar durf niet te veel weg te knippen
Zibby_Bella schreef:Het duuuuuuurt zooooo làngvoordat er een beetje lengte aan komt, vinden jullie ook niet?
Geduld is een schone zaak, zeggen ze dan.
Ik borstel de manen van Bella en Zibby wel regelmatig met een soort van borstel met pinnendie op een gewone mensenhaarborstel lijkt, hoe doen jullie bezitters van fjorden met prachtig lang haar dat?
En: gebruiken jullie ook nog iets van antiklit of iets dergelijks?
Paulien
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers