Friese paard voor Indonesie

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 21:53

MiltonK schreef:
Ik zoek voor een vriend van mij uit Indonesie een Fries paard (mischien meer dan 1).
Wie weet betrouwbare fokkerijen van Friese paarden die ervaring hebben met verkoop naar Indonesie ?

Stal henswoude (oldeboarn ) https://www.henswoude.nl/export/
Age okkema (Siegerswoude) Stal de Mersken
Pieter Okkema (witmarsum) Stal de Noeste Hoeve

zijn allemaal stallen/fokkers die in&export regelen met zo'n beetje de hele wereld

een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
regenboog, oh regenboog, waarom ben je krom ? als je recht was heette je regenstreep, en tsja... dat klinkt zo stom

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 22:33

MiltonK schreef:
Bedankt voor de info !
Ik kom uit Noord Brabant; zijn er ook exporterende fokkerijen in het Zuiden ?
Is er een prijs/kwaliteit verschil tussen Friesland en de rest van het land (want ik neem aan dat de meeste Friese paarden in Friesland leven) ?

neem anders gewoon contact op met een goede export stal !
ik ken toevallig de mensen van Henswoude en weet dat er mensen speciaal vanuit het buitenland komen logeren bij hun om een paar paarden te kunnen bekijken voor de export.

of er verschil is qua prijs tussen noord en zuid nederland weet ik niet. mag hopen van niet. dan zou 1 paard in verschillende delen van nederland een andere prijs hebben... aangezien transport een vaste prijs is.

een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
regenboog, oh regenboog, waarom ben je krom ? als je recht was heette je regenstreep, en tsja... dat klinkt zo stom

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie